Ochranné známky JUVENTUS, JUVE a jsou ve výhradním vlastnictví fotbalového klubu Juventus Football Club, Turin, Italy
Trademarks JUVENTUS, JUVE and are the sole property of the football club Juventus Football Club, Turin, Italy
Finale Chamipons league: Juventus vs. Real Madrid
Napsal uživatel Ivan Barin    Sobota, 03 Červen 2017 06:45    PDF Tisk Email

Storia di un grande amore...cesta do Cardiffu...

 


 

 

Žiadne iné slová mi neprídu vhodnejšie do nadpisu článku k nadchádzajúcemu finále LM, ktoré sa odohrá v Cardiffe medzi naším milovaným Juventusom a Realom Madrid.

Keď si predstavím kde sme boli pre desiatimi rokmi a akú cestu sme absolvovali až doposiaľ, tak to naozaj nemožno nazvať inak ako príbehom veľkej lásky... Ostali sme pri našom mužstve aj v Serii B, tak ako veľký hrdinovia – Gigi, Pavel, Trezegol, Alex, Mauro Camoranesi a ďalši, stáli sme za mužstvom aj keď sa nám nedarilo a dva krát po sebe sme skončili na siedmom mieste, boli sme von z LM a hrali sme Intertoto pohár. Neboli to ľahké časy, ale stáli sme pri Starej Dáme a tá nám to teraz vracia plnými priehrštiami. Šesť ligových titulov v rade, z toho 3x double, taliansky super pohár, finále LM 2014/2015 a opať finále LM 2016/2017. Toto všetko sa udialo za posledných desať rokov, pády, návraty a cesta späť na vrchol nie len doma ale aj v Európe. Nádherných desať rokov, ktoré môžeme zavŕšiť niečím výnimočným – triumfom v LM!

Čaká nás však posledný krok, zvládnuť finále. Je to posledný zápas sezóny, v ktorom ale môžeme prepisovať históriu. Nebude to však ľahké, stojí proti nám jedno z najlepších mužstiev v Európe – Real Madrid. Bude to náročný zápas a možno očakávať aj veľmi ťažkú bitku. Veľmi podobne ako v zápase proti Barcelone sa stretnú mužstvá, ktoré majú prednosti v iných činnostiach. Real má obrovskú silu v hre smerom dopredu, Juventus zasa v taktickom poňatí hry a v hre smerom dozadu. Rozdiel však je, že Real (aspoň podľa môjho názoru) je takticky vyspelejší než bola Barcelona. Barca sa spoliehala, že dá viac gólov ako súper, čo jej istý čas vychádzalo, až kým nenarazila na nás. Real je v tomto rozvážnejší, rozumnejší a o to nepríjemnejší súper.

V tomto súboji sa stretne hneď niekoľko hráčov, ktorí buď hrali spolu alebo aj proti sebe v španielskej La Lige. Pozornosť bude pútať určite súboj Dani Alves vs Marcelo. Je predpoklad, že práve títo brazílčania budú na seba narážať často. Sú to hráči svetovej úrovne, ktorí patria na svojich postoch k tomu najlepšiemu čo momentálne môžeme vidieť na trávniku. Obaja sú rýchly krídelný hráči, ktorý majú výbornú techniku a ťah na bránu. Uvidíme kto z nich sa bude na konci zápasu tešiť. Ak hovoríme, že Juve ma skvelú defenzívu a Real zase útok, bude to aj súboj medzi Gigim a CR7, resp. útokom CR7-Benzema-Bale a našou obrannou formáciu BBC – Bonucci, Chiellini, Barzagli. Opäť veľmi ťažko predpovať kto výjde z tohoto súboja úspešnejšie, no nie nadarmo sa hovorí že víťaz zlatej lopty vzíde práve so súboja Gigi vs CR7.

Ak by sa to podarilo Gigimu, bolo by to pre neho jedno z najkrajších ukončení kariéry aké by si mohol želať. Za tie roky získal takmer všetko čo mohol, vo finále LM bol dva krát no dva krát na strane porazených. Ťažko opisovať kvality oboch mužstiev, sú to finalisti LM, majstri svojich krajín, mužstvá plné reprezentantov svojich krajín. Hovoriť o slabinách asi iba ťažko, napokon obe mužsvá získali doposiaľ v tejto sezóne všetko čo mohli. Možno Real nezískal Copa del Rey, za to po piatich rokoch získali titul, čo je zrejme cennejšia trofej než Copa del Rey.

V každom prípede bude potrebné zajtra nastúpiť na zápas s jasnou mysľou, čistou hlavou, istou dávkou pokory pred súperom, avšak bez strachu z mien, ktoré so sebou Real Madrid prináša na ihrisko. Budeme musieť zachytiť úvod zápasu, hrať náš pressing, byť pevný v obrane a držať na dištanc Cristiana Ronalda, Bale-a či Isca. Nesmieme zabudnúť na Modriča, ktorý je motorom zálohy Realu. Ak sa nám podarí eliminovať týchto hráčov, budeme mať veľkú šancu na úspech. Bude dôležité hrať ako team, nie ako individuality, ale myslím že toto Max Allegri veľmi dobre vie a tak aj mužstvo pripraví. Tak ako počas uplynujej sezóny, kedy sa hráči podriadili kolektívu, kedy Mario zmenil svoju pozíciu, kedy Gonzálo zbieha pre lopty na vlastnú polovicu či Dani Alves hrá na prave strane zálohy. A to všetko pre mužstvo a celkový úspech, nie pre vlastný prospech – TOTO SME MY! MY SME JUVENTUS! MY SME JEDNO MUŽSTVO!

FORZA JUVE!!! FINO ALLA FINE!!!

Predpokladané zostavy (podľa whoscored.com)

Juventus (3-4-2-1)

Buffon – Barzagli, Bonucci, Chiellini – Dani Alves, Pjanic, Khedira, Alex Sandro – Dybala, Mandzukic – Higuain

Real Madrid (4-3-1-2)

Navas – Marcelo, Varane, Ramos, Carvajal – Modric, Casemiro, Kroos – Isco – Benzema, C. Ronaldo

 

 

Miesto zápasu: Cardiff, Millenium stadium

Čas zápasu: 3.6.2017, 20.45 CET

Rozhodca: Felix Brych (Nemecko)

 

 

 

Komentáře
Hledat RSS
S.O.B   |2017-08-11 07:49:57
avatar Ten Rincon je pěknej prodělek, co?
FooN   |2017-08-11 10:16:11
Co já vím, tak přišel za 9... A odejít má za 7 + 2 v bonusech... To mi nějak hrozný nepřijde...
S.O.B   |2017-08-11 11:18:53
avatar Aha, myslel jsem že stál 15
michalsss81  - Dybala   |2017-08-10 14:47:33
To je super ze dostal 10 zaslouzi si ji a snad je neprodejnej u nas vzpomente si pogba dostal 10 a dalsi leto nas stejne opustil ale uz po prvni sezone co hral dybala jsem vedel ze je daleko lepsi hrac nez pogba i kdyz kazdej hraje jinej post
sdhtevez  - Dybala   |2017-08-10 00:58:10
Tak dnes si vzal Dybala číslo 10 na dres, tak to snad znamená že nás letos neopustí
S.O.B   |2017-08-09 22:05:40
avatar Pirlo oslavil narození dvojčat

Valentina Baldini porodila svému hvězdnému partnerovi Andreovi Pirlovi dvojčata Leonarda a Tommasa, první potomky italského páru, a zároveň na svém blogu potvrdila, že 38letý středopolař neprodlouží stávající kontrakt a v prosinci se z New Yorku
celá rodina vrátí do Itálie. (football-italia.net)
michalsss81  - Fotbalportal   |2017-08-07 22:38:19
Ten fotbalportal uz je stejnej bulvar jak efotbal ty maj hrozny domenky jak kdo bude prestupovat kam by kdo chtel a kolik tam bude brat ty jsou asi tak pravdivi jak volejte vestce.
S.O.B   |2017-08-07 22:59:25
avatar michalss81: Přesně! Tam je pravda tak 5%
Mathew   |2017-08-10 18:19:59
im nejde o pravdu ale o najlepsie titulky aby ich citalo vela ludi
S.O.B  - Kdyby fotbalportal nebyl takovej bulvár:   |2017-08-07 20:55:23
avatar Podle La Gazzetty dello Sport Barcelona nabízí 120 milionů eur plus bonusy v hodnotě dalších dvaceti milionů eur nebo 100 milionů eur plus Andrého Gomese a Rafinhu k tomu. Corriere dello Sport zase hovoří o tom, že Barca uvolní na Dybalu 120 milionů eur nebo nabídne částku o třicet
milionů eur nižší a Andrése Iniestu
S.O.B  - To by u nás nedostal   |2017-08-07 12:17:12
avatar 10:28 Nová smlouva pro Verrattiho?
Nový šťavnatý kontrakt by prý mohl brzy podepsat Marco Verratti. Ten odolal vábení Barcelony a PSG by se měl uvázat novou smlouvou s dvojnásobným výdělkem - 12 miliony eur ročně. (Journal du Dimanche)
mrshadow60   |2017-08-06 10:40:15
dybala do barcelony za 120? tolko ze pozadujeme..

ja by som sa na nich vykaslal aj tak.. preco by mal ist do horsieho timu ?

Ak chceme byt najlepsi, musime mat najlepscih hracov, peniaze su nam nanic.
S.O.B   |2017-08-06 10:10:20
avatar Tak Lemina do Southamptonu.
Myslel jsem si to, kdyz nedostal ani minutu v přípravě
michele   |2017-08-06 12:31:23
Proti Barcelone bol v zaklade.......stale si myslim ze ma potencial, len furt bol zraneny, potom bol na APN. Velmi mi pripomina Pogbu.
FcJuventus1897   |2017-08-05 21:13:38
Ježiš,ten Tottenham nás porazil v suchym triku
S.O.B   |2017-08-05 21:27:03
avatar Takova ostuda, prohrat se psama z nejpreceňovanější ligy světa
S.O.B   |2017-08-04 12:26:01
avatar Kdy začíná liga 19.8. ??
guarrangaa   |2017-08-04 12:36:27
avatar O tom vikendu, ale konkretni casy jeste nejsou znamy, stejne tak rozdeleni zapasu na predehravky a dohravky. To se asi jeste doladuje.
Kazdopadne 13.8. je supercoppa. To povazuju za zacatek sezony ja
S.O.B   |2017-08-07 12:18:24
avatar hrajeme v neděli od 18 hod
fellipe4   |2017-08-02 16:56:07
V souvislosti s Barcelonou se mluví nejvíc o Coutinhovi, Griezmanovi, Dybalovi, Dembelem a Mbappém. Pak jsem jeste slysel o Keitovi Baldém a Lemarovi.
sdhtevez   |2017-08-02 13:29:24
Doufám že Barca nebude chtít toho neimara stůj co stůj nahradit dybalou
S.O.B   |2017-08-02 13:56:24
avatar Kdyz daji 222
S.O.B   |2017-07-31 22:52:06
avatar Nevíte někdo, proč ani v 1 zápase nedostal čuchnout Lemina???
Mathew   |2017-08-01 12:00:55
Mozno je na odchode, inak si to neviem vysvetlit.
S.O.B  - OT:   |2017-07-29 23:39:51
avatar Dani Alves v základní sestavě a hned gól v Superpoháru!
S.O.B   |2017-07-27 23:07:08
avatar 11.kolo do Milána, 15. do Neapole, pak Inter a předposlední kolo AS
sdhtevez   |2017-07-27 09:26:16
Sparta chce přivést z Neapole giaccheriniho. Ten teda dopadl před pár lety hrál za juve a za reprezentaci a teď má kopat v cesku.
Já mám na něj dobré vzpomínky jednou rozhodl zápas proti sampdorii v 90 minutě když jsem byl na zápase.
sforza   |2017-07-26 09:40:49
avatar Dnes ve 12.00 bude los letosniho rocniku Serie A !
sforza   |2017-07-27 09:07:24
avatar http://www.football-italia.net/106345/serie-2017-1 8-fixtures
fellipe4  - Bonucci   |2017-07-24 14:52:52
A podle ceho tak soudite, že nam bude Bonucci chybet, podle jednoho přípravnýho zápasu, kde hralo za nas cele becko a za barcelonu cele acko, tak to je dobry no. On by to Bonucci urcite vytrhl, ten by Neymara sam urcite zneskodnil ze jo. Tomu prece neverite Bonucci by dopad jako zbytek obrany
si nepamatujete nedavne finale ligy mistru, za to mohli vsichni ostatní jen ne bonnuci že jo, toho si tam Ronaldo vubec nevodil nevim, jak tomuhle muzete verit.
Mathew   |2017-07-23 21:45:41
A tie dresy nejako vydomysleli nie? Dlhe mena ako Bentancour ci Mandragora mali biele pismena az na bielom pozadi, cize nic nebolo vidno.. toto by sa nestalo ani v Hornej Dolnej
brouza   |2017-07-23 20:27:29
Nerobme tu závery po jednom prípravom zápase, Barca hrala v najsilnejšom zložení a my s takou zostavou, že by to nestačilo ani na Crotone. Postaviť 5 stredných záložníkov, tak to by hádam nikto nevymyslel. Možeme byť radi, že sme dostali iba dva góly a že nás Neymar ešte viac
nezosmiešnil. Pred troma mesiacmi si proti nám ani nekopol.
A či mán bude Bonucci chýbať? To sa uvidí, možno skôr ako líder. Ale chcel ísť, tak išiel. Nikoho aj tak nezoženieme, a dúfam, že Max dodrží slovo, ani nikoho hľadať nebudeme, lebo to by zase znamenalo 352, v lepšom
prípade 343.
FcJuventus1897   |2017-07-23 13:36:37
Je nesmysl si myslet,že Leo chybět nebude.Bude! A hodně bohužel..
S.O.B   |2017-07-23 14:12:23
avatar Souhlas!
Mathew   |2017-07-23 12:05:18
Viem, ze len priatelsky, no prvy polcas to bola katastrofa, ale co cakat od hracov ako Sturaro na kridle..

Niektori na to nemaju a niektori bohuzial uz na to nemaju..

Neviem preco dal lavickarov na prvy polcas a permanentne sa hralo na nasej polke, akurat z nich Neymar spravil pajacov.

Costa
neukazal nic.. skoda, ze som to pozeral..
michele   |2017-07-24 14:36:31
Od zaciatku hrali ti, ktori 2 tyzdne trenovali v Turine pod Alegrim. Juhoamericania boli s timom len 2 dni, trenovali v usa, nastupili v 60 minute. Mali tazke nohy, po 2 tyzdnoch letnej pripravy nemozes cakat viac, fyzicka priprava juve je niekde inde ako barci, to sa potom prejavi v marci ked sa
stretneme v lm, tak opat v zapase nabehame minimalne o 10 km viac.
Mathew   |2017-07-24 15:42:29
Ja viem, ze kazdy rok je to to iste v priatelskych, kde maju tazke nohy z treningu a tak..
Ale mohol ich lepsie pomiesat..ale to je jedno.
S.O.B   |2017-07-23 11:16:00
avatar Videli jste ten druhy Neymaruv gol?! Si tam povodil celou obranu jak slepy kone. Ten Leo tam bude sakra chybet!
Mathew   |2017-07-23 12:07:31
Keby tam bol v tej chvili Leo, tak si ho fyzicky rovnako povodi
Jan Kellner   |2017-07-23 01:38:44
hmmm Benatia a Lichsteiner hrajou peknou sracku... Barzagli vubec nestiha... Sturaro, Lemina atd. fakt totalni nula...
S.O.B   |2017-07-23 10:01:53
avatar Si se omylem prihlasil z druhyho uctu
FcJuventus1897   |2017-07-23 01:01:23
Proti Barce dosti bídná sestava.
Interista77   |2017-07-22 20:48:44
Bernadeschi atd. ano mozna par hracu do utoku potrebujeme... ale hlavne potrebujeme nahradu za Alvese... a posilit zalohu
S.O.B   |2017-07-22 20:44:44
avatar Tak Danila z Realu asi vykousne M. City za 30 mega. To jsme mohli taky dát
Interista77   |2017-07-22 20:47:37
misto pro non eu hrace uz nemame, a kterej kokot by dal Danila za 30
S.O.B   |2017-07-23 12:22:56
avatar Interista alias číšnik: Real. Takze sis tech 5 lajku naklikal uplne zbytečně
S.O.B   |2017-07-21 17:38:38
avatar 15:46 Bernardeschi bude stát 40 milionů eur
Federico Bernardeschi míří z Fiorentiny do Juventusu a nebude se jednat o levný transfer - turínský klub má za italské reprezentační křídlo zaplatit 40 milionů eur. (goal.com)
Mathew   |2017-07-21 18:16:38
+10M v bonusoch nie? Zbytocne sa to natahovalo, kedze suma je rovnaka.

Dost velka suma. Na youtube sa na neho celkom dobre pozera, ale ako 23rocny na turnaji ME21 ma nijako meocaril.

Ale asi vedia co robia, aj pri Dybalovi som bol skepticky, ci bude oporou.

Je to talian a chcu z neho spravit
10tku, tak asi aj preto ho chceli silou mocou. Mozno nahradi Dybalu, ak ho predaju..
sforza  - US turne squad   |2017-07-20 12:30:18
avatar Juventus squad for pre-season tour:

Alex Sandro, Asamoah, Barzagli, Benatia, Bentancur, Buffon, Caligara, Chiellini, Coccolo, Cuadrado, Del Favero, De Sciglio, Douglas Costa, Dybala, Higuain, Kean, Khedira, Lemina, Lichtsteiner, Mandragora, Mandzukic, Marchisio, Pinsoglio, Pjanic, Rincon, Sturaro,
Szczesny
S.O.B   |2017-07-20 15:59:39
avatar doplním jen:
22.7. Barcelona od 185
26.7. PSG od 215
30.7. AS od 165
Mathew   |2017-07-20 16:24:54
Kean, Costa, Cuadrado - rychlo a zbesilo
Tesim sa na Keana, konecne ho uvidime hrat dlhsie.
Samozrejme aj na Costu a Bentancura, skoda, ze Pjaca este nemoze..
S.O.B   |2017-07-20 19:19:46
avatar Pjaca stejně skončí někde v Sassuolu
Mathew   |2017-07-20 12:04:57
Neviete kolko dostaneme za dalsiu reklamu na dresoch od Cygames ?
jari19   |2017-07-20 17:07:13
12-15 mil za rok
jari19   |2017-07-19 07:01:36
koluje plno článků,v jednom je i to ,že fakt nemáme prachy a náš hlavní sponzor Exor nebo jak se jmenuje je 500 milionu ve ztrátě.druhá a ta lepší varianta je,že fakt šetříme prachy na Mbapeho.a Costa vytlačil Mandžukiče na lávku,Schick by si ani nekopl
S.O.B   |2017-07-18 21:59:47
avatar Dobře, že se nevyhodilo 30 mega za Schicka!
Ten chlap nemá větší cenu než 10
Mathew   |2017-07-18 23:17:17
Ked Morata za 60-80M, tak isto ma aj Schick svoju hodnotu, zase neprehanaj, ze len 10M

Som zvedavy co bude s Juve dalej a aj so Schickom.
Ci aj po tomto za neho niekto da 40-50M, ako ocakava ich sefko..

A Juve neviem ci nieco chysta ale tvaria sa akoby nemali peniaze.
Za Bonucciho dostanu cca
40M a oni hladaju akoze "nahradu" za polovicnu sumu alebo chcu obetovat Cuadrada aby nemuseli davat ani tych 20M? To je teda "posilnovanie", to uz radsej nikoho, ved teoreticky nam ani obrancu netreba, max. lavicka.
Dalej chceli RB za 20M a nakoniec De Sciglio za 12M, Bernardeschiho
kupuju uz mesiac. Teda nie zeby som ho velmi chcel..ale taka je situacia
S.O.B   |2017-07-19 08:10:26
avatar Mathew: To se s tebou klidně vsadím, že Sampa nedostane za Schicka ani 20 !
Mathew   |2017-07-19 15:25:11
tazko povedat, neviem ci je teraz 100% zdravy. Ja sa nehadam, ze aku ma momentalne cenu.
Ja len hovorim, ze ich sefko si mysli, ze pojde za 40-50M..tak aby sa neprepocital nakoniec.
Mathew   |2017-07-17 22:08:01
Ten De Sciglio je kupovany na lavicku, ci do zakl. zostavy ?
Lebo na kraj by som cakal vacsie zviera
jari19   |2017-07-18 07:24:14
já myslím,že doma bude hrát Cuadrado a venlu lichták nebo de sciglio
Mathew   |2017-07-18 14:24:10
Cuadrado? Praveho obrancu ?
jari19   |2017-07-18 19:27:35
při 3-5-2 ho hrál,ale spíš si myslím,že někdo přijde,píše se o Cancelo z Valencie
Mathew   |2017-07-18 19:36:53
Ale 352 uz dlhsie nehrajeme.. a dufam ze to tak aj ostane
Mathew   |2017-07-17 15:56:28
Mal by mat 4-5M a ma na to pravo.

Nechavat mu 2,8M za jedneho z naj LB na svete by bolo smiesne, hlavne v dnesnej dobe.

Inak so Schickom su problemy, mal nejaku anomaliu so srdcom a chceli sme ho skor na hostovacku..ale ich sef chce hned 30M a ked nie, tak ho preda za viac.. Aspon si tak
mysli..lebo zevraj je zdravy..
S.O.B   |2017-07-17 16:41:15
avatar Tak ať si ho prodá za víc a někomu jinýmu! Alespoň nevyhodíme zbytečně ranec jako loni v případě Pjacy
S.O.B  - OT:   |2017-07-17 12:50:44
avatar AC nabízí Moratovi plat 10 mega

To Sandro má mít u nás po podepsání prodloužení 2,8 - to je docela ubohost, ne?
guarrangaa   |2017-07-17 13:04:21
avatar Nemyslim si. Pokud vim, tak ma 2,8 u soucasnyho kontraktu (do 2020). Prodlouzeni by melo byt do 2022 a verim, ze mu nabidnou klidne 4 miliony nebo i vic, protoze je o nej zajem a patri k top3 LB na svete.
fellipe4   |2017-07-17 14:06:21
Ja slysel, že ma Sandro dostat 4,5 milionu. A co se tyka AC Milan tak jestli sis nevsiml tak je vlastnej Číňani a to jsou magori s tema se neda srovnavat dat 10 milionu Moratovi je silenství tak dobrej neni.
michalsss81  - Bonuci   |2017-07-16 14:11:22
Taky si myslim ze tezil z ty sehranosti obrany v juve pamatuju si ho prvni roky u nas a byl uplne marnej a jsem daleko radsi ze sel on nez sandro toho musime udrzet to je top kraj def
fellipe4   |2017-07-16 16:16:53
Presne tak, nahrady mame a co se tyka poctu, tak ctyri stoperi taky staci. Ja si pamatuju, ze pred trema rokama se rikala, ze nasi stoperi jsou vyborny (BBC) ale tim nejlepsim tenkrat byl Benatia ten tenkrat na to byl v Rime sam a stacilo to. A rok potom si zase pamatuju ze byl vybornej v Empoli
Rugani. A tyhle dva hlavne Rugani to dokazou ho nahradit to nemam strach. A kdyby jsme nahodou potrebovali pateho stopera, tak muze zaskocit nekdo z kadru, ale ja myslim, ze to nebude treba.
jari19   |2017-07-16 07:25:10
s AC nebyla domluvena žádná náhrada.jednání o De Scegliovi probíhají solo+chceme Locatelliho,to je boreček má 19,na euru hrál skvěle.co se týče Orsoliniho,je na hostování,mámo právo zpětného odkupu jak to udělal u nás real s Moratou,cena nebyla zveřejněna.už jsem četl že
budou na stopera školit Claudia,v záloze by nebyl v základu a na beka má skvělou dlouhou nahrávku,uvidíme
fellipe4   |2017-07-16 02:25:09
Ted porad ctu, jak strasne hledame nahradu za bonucciho, mame zajem napr. o sokratise toho ubozaka co hral za milan, doufam ze to neni pravda. Ted uz musi Rugani sanci dostat nebo by taky mohl vyjit z formy nadobro. Za me je to budouci kapitan. Chielini i Bonucci v jeho veku taky hraly uz
pravidelne. Stejne nekdo tak mladej a kvalitni na trhu neni na prodej. Na druhou stranu je dobre ze bonucci odesel, to by tu sanci nedostal nikdy. Bonucci sice kvalitni byl, ale zas tak unikatni mi neprisel, tezil hodne ze sehrany obrany individulne byl tak normalni, zkratka si myslim, ze on
nahraditelnej je, neprijde mi ze by v necem vynikal oproti Ruganimu v rychlosti urcite ne. Navic mu je 30. Horsi by byla ztrata treba Sandra ten vynika vic, je mladsi a nevim kdo by ho mohl nahradit.
Mathew   |2017-07-16 11:37:16
Uvidime ako sa mu bude darit v Milane, ci je fakt taka supertrieda alebo len tazil zo spoluprace v Juve.

Bonucci ma jednu dobu nasieral, po jeho chybach si pamatam, ze sme vypadli z LM v turecku v snehu a dalsi rok zase on..a este niekde spravil hrubku..vtedy by som ho najrasdej predal, ved naco
nam takeho obrancu, ktory v dolezitom zapase chybuje..

Ale ked ide do 16ky 100 centrov a subojov 1vs1 tak chyby sa musia spravit..ale jedno obdobie to vychadzalo stale na neho..

Ak by Chielini nespravil tu fatalnu chybu proti Ronaldovi vo finale Lm, ze ho nechal v 16ke nepokryteho, tak by som
povedal, ze je lepsi ako Bonucci.

V lige, to bolo vlastne jedno, ci hral Bonucci ci nie ale v LM sa skor opierali o obranu na cele s nim.
fellipe4   |2017-07-16 12:59:54
Chielini nekdy vyrobil nepochopitelny chyby, ale nekdy zase do toho sel jako gladiator, sel do toho na 100 % a bylo mu jedno ze se zrani to Bonuccimu chybelo a to nerikam kvuli tomu, ze odesel, myslel jsem si to vzdycky. Nevim ale Chielini mi prisel, ze ma hroznej potencial, ze nema jako stoper
zadnou slabinu, u bonuciho jsem si vzdycky myslel ze jde o nahodu, ze krome nahravky v nicem nevynika. Jeho prvni sezona byla strasna, tenkrat to drzel hlavne Chielini prave, ale ten uz je taky starsi, ted by to mel prebrat Rugani u toho zase po dlouhe dobe vidim potencial jako u Chieliniho navic je
to srdcar a jde do toho naplno. Vzdycky jsem bral za top Maldiniho pak Cannavara pak Chieliniho a ted by to mel byt Rugani, uz neni naco cekat. Chielini v jeho veku nejvic rostl a dost hral.
Mathew   |2017-07-15 19:05:01
Mandzukic na instagrame napisal, ze on toto v rozhovore nepovedal.
Ale pravda to moze byt..len on sa od toho distancuje.
guarrangaa   |2017-07-15 17:59:25
avatar Jsem na cestách. Pak to sepisu, prelozim a tak. Teď aspoň vysvětlení situace pro anglictinare:

"Extraordinary details are emerging about Leonardo Bonucci and Dani Alves in a locker room brawl during the Champions League Final, confirmed by Mario Mandzukic.

There were already reports of a
row at half-time in Cardiff between Bonucci and Paulo Dybala, denied by everyone involved, but it now seems as if the only incorrect detail was the protagonist and the timing.

It occurred before the 4-1 defeat to Real Madrid and involved Dani Alves instead of Dybala.

"I want to intervene to
silence the rumours of an ugly atmosphere inside the Juve locker room," Mandzukic was quoted as telling Serbian reporter Darko Meznovic.

"It was simply Bonucci and Dani Alves to have created this chaos and, fortunately, with their sales everything will become calm again.

"They were the
ones who had a row during the Final and it’s simply because they have diametrical...
guarrangaa   |2017-07-15 18:00:16
avatar diametrically opposed personalities. Leo and Dani would argue all the time and, on the day of the Final, we simply watched another of their many dramas.

"As soon as we got into the locker room, everyone had treated this like a normal game with just three points up for grabs, or at least
that’s how it seemed. So we expected Dani Alves to do his usual routine of putting on the Radio Party Groove music in the locker room while we were getting changed.

"This time, though, he didn’t stop there. He went over the top, playing Samba Do Janeiro at full volume as if he wanted to
break our eardrums and then started dancing like there was no tomorrow.

"I thought he was being stupid, but ignored him and went to my locker. Leo didn’t, as for him the Champions League was an obsession.

"He went up to Dani and said he’d break his legs in three seconds if he didn’t
turn off that music. Obviously, a row erupted and it just kept going, until Dani Alves said ...
guarrangaa   |2017-07-15 18:01:53
avatar until Dani Alves said that if he lost the Final, he’d still have three Champions League trophies in his locker, whereas Bonucci had none.

"At that point, everyone turned around scandalised. I’ve won the Champions League, but I’d never dare say something like that. We shouldn’t even have
thought about the eventuality of defeat.

"Then Leo grabbed Dani by the throat and, as he was about to punch him, Max (Allegri) divided them and took a decision of a real leader: he said he didn’t care who started it, but at the end of the game they’d both get kicked out.

"It was the
wisest decision ever made. Now, the group is calm and united again, without the annoying bragging of Leo and the usual Brazilian pain in the neck of Dani Alves, who would never let us just get changed and focus."

This would explain why Bonucci was sold to Milan for just €42m and Dani Alves
even had his contract terminated early by mutual consent.

It also makes clear why th...
guarrangaa   |2017-07-15 18:02:36
avatar It also makes clear why the only Juve player to publicly salute Bonucci was Gigi Buffon, while Dani Alves was also largely ignored after his move to PSG."
vycpálek   |2017-07-15 16:42:18
Zdar borci,s tím Leem je to fakt síla ale pokud rozvracel kabinu tak je dobrý že jde pryč.Já osobně mu přeju hodně štěstí i z toho důvodu že je třeba myslet na reprezentaci tak ať mu forma vydrží. Jinak obavy nemám protože jeden hráč mužstvo nedělá. Forza Juve!!!!
michele   |2017-07-15 16:36:23
Tak teraz vsetko postupne povyplava na povrch a objasnuje sa nas druhopolcasovy vypadok vo finale ligy majstrov. Nakoniec to teda nebolo nadpozemskou silou realu ako si mnohi mysleli, ze?
vycpálek   |2017-07-15 16:51:40
No a proto je lepší že šel, nechápu proč dělal takové dusno když po první půli byl stav vyrovnaný!!!!
Mathew   |2017-07-15 17:05:09
Presne, toto aj mna napadlo, mohli sme sa my cudovat, ze preco druhy polcas nastupilo ine muzstvo.

Oni namiesto toho, aby sa povzbudili, nakopli bojovny vykon, tak sa zacali obvinovat a hadat.

A pritom sme mali pred 2. polcasom zapas vo svojich rukach.. neskutocne.

O Alvesovi som sa zase nieco
nove docital, je to este vacsi saso ako som si myslel... cudujem sa PSG, ze ho este kupili...
fellipe4   |2017-07-15 16:30:04
Tak jestli budeme hrat rozestaveni 4-2-3-1 jakoze asi jo, tak budeme potrebovat do zakladu vlastne jen dva stredni zalozniky a dva ktery je stridaj a dva stopery a dva ktery je stridaj. To by byla velka zmena oproti minulosti, kdy jsme hrali v zakladu na tri stopery a na tri zalozniky. V tomto
pripade opravdu nema cenu kupovat pateho stopera akorat by to asi znamenalo ze uz s triclennou obranou hrat nebudem a to by mi nevadilo. V zaloze asi zustane Pjanic, Khedira a Marchisio a ostatni to jisty nemaji. Tam to asi jedno jmeno doplni, nekdo defenzivnejsi nekdo kdo by bojoval s Khedirou
nejlepsi by byl Matuidi.
brouza   |2017-07-15 16:07:17
Buďme radi, že je preč. Čakal som síce o pár milionov viac, ale tak za 30 ročného stopéra, čo už. Ale ak k súčasnej 4ke stoperov kúpime 5. tak to ma fakt naserie, hlavne loozri typu Manolas. Chyba nám PO, dobre, že sme nebrali DeSciglia, a potom este krídlo. Vraj sa zaujímame o
Matica, ten by bol fajn, lebo takýto typ nám chyba ako soľ. Len by potom 2 zaloznici museli odísť.
Interista77   |2017-07-15 15:50:56
nevim jestli se mam srat na Allegri, nebo na Alvese nebo Bonucciho... Mandzukic vse potvrdil http://www.football-italia.net/105813/mandzukic-bo nucci-dani-alves-brawl ze tam byli konflikty... juve byl a vzdu bude o tymu ne o inviduality... tak hraci typu si meni kluby jak ponozky, co hrajou pro
prachy netreba...
fellipe4   |2017-07-15 14:33:04
Stejne jsme se bonucciho museli chtit hodne zbavit kdyz ho prodame pod cenou a jeste do konkurence. Ale v tomhle pripade bych ani nahradu neschanel. Jestli budeme hrat jen na dva stopery, tak kdyby hral zaklad Chielini a Rugani a stridali by je Benatia a Barzagli tak to staci. A pristi rok prijde
Caldara misto Barzagliho a hotovo.
Interista77   |2017-07-15 12:39:55
mame fakt bordel, odchod Conteho... a hraci... jeste kdyz tam pusobil Conte zadna velka hvezda neodeslo... a Allegri prisel... Pogba, Pirlo, Tevez, Alves, Evra, Bonucci atd. a i hraci jako Perreyra atd. Perreyra je 2 lepsi nez nejakej Lemina... takhle nikdy LM nevyhrajeme... prodava Real Kroose,
Ramose, Marcela, Benzemu? Prodava Barca Piqueho atd.?
Mathew   |2017-07-15 11:45:06
Asi to tak muselo byt.. je to vybavene.. mozno v tom bude nejaka dohoda ohlaaom De Sciglia, uvidime.

Len dufam, ze teraz nebudu hladat "nahradu" ako Manolas, De Vrij, Sokratis a utracat z tych smiesnych 42M. Mame svojich mladych, mozno max. niekoho na lavicku.

LoL, teraz citam na
tuttosporte, ze sme odmietli 100M ponuku za Higuaina.. ak by to bola fakt pravda, tak neviem neviem.

A este Orsolini ide na hostovacku na 2 roky do Atalanty s opciou na trvaly prestup. Sumu neviem, ale nechapem tomu, preco tam dali tu opciu.
S.O.B   |2017-07-15 11:48:53
avatar Kdo daval 100 za Higuaina??
Mathew   |2017-07-15 11:50:22
Chelsea .. neviem ci to je pravda, ale bolo to na tuttosporte
jari19   |2017-07-15 10:54:44
Bonucci nebyl prodán,ale uklizen
fellipe4   |2017-07-15 02:26:37
Tak jedna sezona tolik neznamena ta se povedla hodne hracum u Schicka vam to nestaci. Navic kdyz hral proti nam tak taky nic moc. Dobre kdyby byl za 30 milionu ale dat za nej vic po jedne sezone mi prijde moc. Ja jsem rad za levnejsiho Schicka treba. Ale aktualne bych rek, ze stejne utocnika
nepotrebujem tam to ma pojisteny higuain a do budoucna budu rad za Schick.
Mathew   |2017-07-15 01:11:20
Hej, Mbappe je k nicomu a nic neukazal len pomohol vyhrat ligu pred PSG, dali najviac golov v europe a v LM sa dostali do semifinale, kde daval v kazdom zapase gol, az sme ich my zastavili. Ci ty podla tych 2 zapasov hodnotis? Higuain nam bol zase k nicomu proti Realu, ked si to tak vezmes..
fellipe4   |2017-07-15 00:05:45
K cemu Mbape je k nicemu nic neukazal co ukazal vic nez Schick je to jen medialne vytahovanej hrac. Navic utocnika nepotrebujem. A Sandra doufam nepustime to uz by se to hodne zacalo rozkladat. Za Bonucciho bych nikoho nevodil a dal konecne poradnou sanci Ruganimu uz je cas to je aspon srdcar a ne
zoldak. A hlavne uz by to chtelo koupit pravaka. Ted mame prachy tak nevim na co cekame a proc je neinvestujem hned do Cancela kterej by byl nejvic potreba. Jo a na zaver a ted se omlouvam za vulgaritu, ale Bonucci je to ten nejvetsi curak a doufam ze mu v zapase s nama nekdo zlame obe hnaty
zmrdovi. Myslim ze uz je to vsechno konecne jsem si ulevil.
jari19   |2017-07-14 18:20:09
v Cardiffu se v poločase porval a rozhádal celou jabinu,po zápase ještě pokračoval.nejvíc to odnesl Dybala.chtěl zůstat kvůli synovi v Itálii proto odešel jen za 40 mega,to chelsea ani barci nechtěl.nikoho bych nekupoval,je tam Benatia+Rugani.a jestli prodáme Sandra,jdeme si pro
Mbapeho
S.O.B   |2017-07-14 21:17:05
avatar jari: odkud to víš?
Mathew   |2017-07-14 15:04:37
Z nicoho nic prakticky za jeden den sa rozhodne o prestupe takeho doleziteho hraca ? To som este nevidel.
Cele je to nejake cudne..a este takto nakoniec pod cenu, akoby bol Juve nuteny ho predat..

Kazdy vie, ze mal problemy s Alegrim a aj vo finale LM nadaval na hracov, kde hadku zacal Alves a
potom sa k nemu pridal aj on..takze tito dvaja museli odist..

Akurat ma stve ta suma, uz som tu par krat pisal, ze za 60M by som ho predal, ak to budu vhodne vyuzite peniaze na nejakeho utocneho hraca..ale toto je onicom..

A este citam, ze za neho hladaju nahradu..ako napr Manolas za 36M, cize z
tych penazi bude hovno..naco nam nahradu? Naco sme potom kupili Benatiu za 20M, aby sedel na lavicke ? Caldara, Rugani to iste..
Interista77   |2017-07-14 15:02:27
podle bulvaru jsou spory s trenerem, s hraci Barzagli, Alves atd.
moc tomu neverim, kdyby to tak bylo... proc se mluvi o odchodu az ted? a taky nechapu pripad alvesa, ze z niceho prohlasi at ma jit Dybala pryc a pak po prestu do psg prohlasi ze rozdil mezi psg a juve je ambice a organizace... i kdyz
to muze byt vina trenera atd. ale hraci to musi respektovat... a chapu ze asi chce zustat v italii kvuli rodine... nebo ze chce novou vyzvu... ale co si tam polepsi? jedine mzdu nic vic... vitej zpet v EL... bez Juve neni tam kde je, at si vzpomene jak hral prvni 1-2 roky, nebo jak jsme podporovali
rodinu... zmenil se ... vykon, laska, tak i psychologie... klidne bych stahl Caldaru, a nechal bych rozhrat ruganiho a caldaru... nez koupit manolase, de vrij a dalsi hovna
Mathew   |2017-07-14 15:46:38
mozno mal doteraz dovolenku..neviem

A Alves je saso, teraz sa ukazal s tymi vyhlaseniami a s prestupom namiesto City do PSG..
A este po polcase vo finale LM vybehol na Dybalu. Pravda, Dybala nehral dobre ale taky stary skuseny hrac ako Alves by ho mal skor povzbudit a nie ho zjebat ako male
decko..toto sa nerobi.

A to si vezmite, ze Juve skoro vsetko vyhravalo a aj tak boli nezhody, lebo niektorym to prepinalo a chceli robit zo seba aj trenerov..
Co by sa dialo v kabine, ak by sme mali formu ako Milano a by sme nevyhrali ani polovicu zapasov? Takych tu fakt netreba, co si dovolia
priamo nadavat na hracova a trenera. Myslim tym Bonuciho a Alvesa.
Som zvedavy, ako to bude zvladat v Milane..
sdhtevez   |2017-07-14 13:21:00
Bonuci si snad dělá kozi ne? To se musí u nás s někým pěkně lézt na nervy, jinak tomu nerozumím.
AC Milán a ještě pod cenou
Vans   |2017-07-14 13:49:46
Lepsi AC nez Neapol,Inter nebo AS ale ta cena
S.O.B   |2017-07-13 21:01:35
avatar To si Fiorentina dělá srandu, ne?!
Za Bernardeschiho chce Pjacu + 20 mil. Eur!!
Já myslel, že se celou dobu bavěji o výměně kus za kus, ale takovýhle doplatek
fellipe4   |2017-07-13 23:03:45
Tak Bernardeschi na tom asi o neco bude lip, ale doplatil bych ne 20 ale 10 milionu.
Mathew  - Bonuci   |2017-07-13 19:24:27
Schick ma dnes opakovanu prehliadku ci co..nebolo tam nieco dobre asi s vysledkami.. najlepsie by bolo vybavit nejaku hostovacku s opciou, lebo takto dat 30M je risk..

Ale co ten Bonuci? Som myslel, ze to je len nejaky vtip, ze do Milana.. a teraz pozeram, ze chcu 40M? omg
Mohli ho predat
do anglicka za 50-60M tak nechcel, lebo rodina chce ostat v taliansku.. isto do transferu hodia aj De Sciglia aby toho nebolo malo
S.O.B   |2017-07-13 19:31:51
avatar Proc by to Bonucci delal, zahrabat se v nejakym blbym Milanu?
Mathew   |2017-07-13 20:11:48
to sa jeho spytaj.. s Alegrim mal nejake problemy, ale uz sa zdalo, ze ostane ak ho nepredali do anglicka, kde boli luxusne ponuky pre Juve aj pre neho..
S.O.B   |2017-07-13 21:02:39
avatar Tomu nevěřím ani trošku
S.O.B   |2017-07-12 20:45:28
avatar Co rikate na toho Schicka?
Ja bych byl rad, kdyby neprisel
Grandemar   |2017-07-13 00:54:34
Též nechci ,aby přišel nemyslím že je tak dobrý a ještě prachy za něho dávat.
Mathew   |2017-07-12 14:12:01
Neviem ci viete, ale niektori co ste chceli Danila, tak na neho uz moezete zabudnut, lebo podla pravidiel uz teraz po Costovi nemozeme kupit ziadneho neeuropskeho hraca.

Ja som ho aj tak nechcel, takze pohoda
fellipe4   |2017-07-12 14:43:22
To vim no ted se nam ten vybor hodne zuzil. Nemuzeme treba Danila, Fabinha ale ani Auriera. Potom uz toho moc nezbývá. Mluví se o italech Darmianovi a De Scigliovi a o portugalcích Cancelovi a ted jeste o Semedovi. A kdyby odesel Sandro tak tam by to bylo jeste horsi tam by uz vubec zadna
nahrada nebyla. Spinazzolu nam pry Atalanta driv nedá a dál se mluvilo o Dalbertovi, ale to je taky brazilec, takze ten by taky padal.
Mathew   |2017-07-12 15:09:19
Aurier moze, ma FRA obcianstvo
michele   |2017-07-12 17:19:10
Aurier nema francuzsky pas......co sa tyka pravidiel o kupe non-EU hracov, tak neviem ci to neni tak ze Costa sa vlastne nerata, lebo ho teraz nekupujeme, je na hostovani. Beppe je vychcany, ale nie som si isty ze to tak je.
Mathew  - Alves   |2017-07-12 15:12:56
Ako to bolo vlastne s Alvesom, ved mal zmluvu este na jednu sezonu nie ? To akoze len tak bez pokuty s nami rozviazal zmluvu ci ako? To sme ho mohli radsej predat..

Inak sa aspon ukazal aky je to klaun..ze jemu nejde o peniaze.. chcel ist prec, lebo zevraj chce skusit anglicko.. a teda hlavne k
Pepemu do City, kde uz bol dokonca dohodnoty..ale ked PSG mu dava 200k+ tyzdenne tak uz ide tam
fellipe4   |2017-07-11 16:10:42
Na jednom italskym zdroji psali, jak by mohla vypadat sestava pristi rok.

Buffon; CANCELO, Bonucci, Chiellini, Alex Sandro; Khedira, Pjanic; DOUGLAS COSTA, Dybala, Mandzukic; Higuain

SZCZESNY; DE SCIGLIO (Lichtsteiner), Barzagli, Rugani, Asamoah; MATUIDI, Marchisio; Cuadrado, Pjaca, BERNARDESCHI;
SCHICK (Mandzukic)

To by nebylo zle. Tak my hlavne potrebujem nahradu za alvese napravo, tam by byl vybornej ten Cancelo, a pak na posilení kridlo do utoku myslim si, že by klidně stacilo jedno, a to je uz skoro hotovy Costa a ten je taky paradní. Ty ostatní posily jako Szcesny, De Sciglio,
Matuidi a Bernardeshi ty uz tak nutny nejsou stejne by asi nemeli misto v zakladu. No a pak neprodavat Sandra. Jeste skoda, že v brance neveri Lealimu ten by byl jako dvojka taky dobrej si myslim.
Jan Kellner   |2017-07-12 05:46:30
Cancelo je bulvár. Nákup Barnadeschiho nechápu... Costa budiž, Cuadrado je mimo... máme už Costu, ale koupit 2 leváky? Samozřejmě že potřebujeme rozšířit sestavu... my ale hlavně potřebujeme do záložní řady... Matuidi atd. Asamoah, Lemina, Sturaro atd. je slabota... i Khedira to
nestíhá... a potřebujeme náhradu za Alvese... Danilo jestli bude hrát jak v Portu tak proč ne.... Navíc nechápu proč furt kupujeme nechtěné hráče? Costa, Pirlo, Khedira, Pogba, Barzagli atd. a když nepujeme nechtěné hráče tak jsou v průměrném klubu? Pjaca - Zagreb, Lichsteiner -
Lazio, Vidal - Leverkusen, Sandro - Porto? A to že Costa má mít plat 7mega, a Szcesny 5-6 nechápu... S prodejem Neta, Audera v pořádku, ale aby dvojka dostala 5-6?

PS taky nechápu proč nám odchází hráče? Alves, Pogba, Vidal...
Alves hràčem PSG... Že by motivace? Že by LM? Už
vidím jak PSG dají double v LM vypadnou, a Alves zas půjde jinam.
Mathew   |2017-07-11 14:44:22
Costa, je uz asi vybaveny.
To je prva dolezita posila.

Teraz nasleduju vybavovacky ohladom Matuidiho a Auriera..dobry vyber - chvalim, treba nam ich oboch..nie je co riesit, Marotta nech cvaka

Ale stve ma ten Ceballos, ako lahko k nemu prisiel Real za 18M..mali sme zaujem ale chcel ostat v
Spanielsku a Real sa asi neodmieta, luckeri.. a my dame za Bernardeschiho 50M..

Aj Dahuod za 10M..hoci na turnaji ME21 ho nebolo vidno ale v LM proti Barce hral paradne..
Grandemar   |2017-07-11 01:03:55
Údajně prej Juve jedna s Ibrou nevím co je na tom pravdy .
fellipe4   |2017-07-10 13:20:45
Ted jsou nejvice spojovani s přestupem k nám Costa, Bernardeshi, Matuidi, Cancelo a Szcesny. A potom by to jeste chtelo udrzet Sandra tam porad neni jasny jak to dopadne.
brouza   |2017-07-09 17:23:12
Mne nie je jasné to, že ak chceme priviesť Costu a Bernardeschiho, tak to budeme hrať s troma ofenzívnymi záložník mi a všetci ľaváci? To je dosť neštandardné. Ale radšej priviesť dvoch ľavákov ako nikoho.
Mathew   |2017-07-09 15:11:17
No co, ako to vyzera s prestupmi?

Uz ma zacinal Marrota trosku stvat, lebo nam treba dokoncit dolezite prestupy cim skor, aby nam ich nevyfukol niekto iny a nie sa teraz mesiac natahovat pre 5-10M.

Pozeram, ze sa uz lady trosku pohli a Costa by mal byt vybaveny za 10+30M..to by mala byt prva
ozajstna posila tento rok. (ak bude hrat ako v roku 2015-16, tak to bude parada)

Priorita je RB a tu sa neviem naco caka..schopni RB su momentalne 2-3, tak neviem ci tu je vhodne sa natahovat pre 5M..

A potom tu je Bernardeshi, ktoreho chcu za 50M, mna na turnaji ME-21 nejako neohromil..mozno o
par rokov z neho nieco bude ale teraz neviem ci to je pre nas posila, ktoru tak velmi chcu..

Potom tu bol Ceballos, naj hrac na turnaji 21, novy "Iniesta" ci Isco, za ktoreho sme ponukali este o trosku viac ako je vykupna cca 20M ale ostava v Spanielsku a ide do Realu, tak mu treba..skoda
S.O.B   |2017-07-08 21:51:23
avatar S tím Schickem to nějak utichlo, ne?
Mathew   |2017-07-11 14:27:08
teraz citam, ze uz 3 tyzdne sa caka na vysledky lek. prehliadky
rens   |2017-07-08 17:52:17
kurzové sázení, velmi spolehlivé informace

http://rentese.blogspot.cz/
fellipe4   |2017-07-08 00:15:47
To by sice bylo hezky, ale neverim tomu. Neni na prodej a kdyz by se zjistilo že je tak nas kazdej klub stejne preplati. Treba zase prijde ten zmetek Conte a bude fnukat u Abramovice aby mu ho koupil. Ale bylo by to hezky to urcite je to podle me nejlepsi dostupnej mladej pravak to uz jsem tady
psal.
Sankakofi   |2017-07-07 21:22:40
avatar Mohol by prísť z Valencie Cancelo ktorý je skvelý, keď sme im už ochotne pustili Neta.
Mathew   |2017-07-07 14:17:45
Priprava neviem ale 5.8 by sme mali hrat na Wembley proti Spurs.
sdhtevez   |2017-07-07 11:08:38
Nevíte kdy začíná letní příprava? Kdy mají sraz?
Mathew   |2017-07-04 15:41:23
Preco si myslis, ze by ho predali prave nam ? Radsej ho predaju do zahranicia..zaujemcov bude az az..PSG, Real, ManU..

A nevidim dovod, preco by nemohli skoncit do 3 miesta a hrat LM.. As Rim sa zatial skor oslabil ako posilnil a Milano kupilo solidnych hracov.
S.O.B  - Příští léto Donnarumma za 50 !!!   |2017-07-04 12:20:23
avatar 10:44 Donnarumma se dohodl na nové smlouvě
Gianluigi Donnarumma se podle informací Sky Sport Italia dohodl na nové pětileté smlouvě s AC Milán, která mu má zaručit roční plat šest milionů eur. Mladý italský brankář má mít výstupní klauzuli nastavenou na sto milionů eur, tato
suma ovšem bude poloviční v případě, že se Rossoneri za rok znovu nepodívají do Ligy mistrů. (football-italia.net)
fellipe4   |2017-07-03 18:38:11
video.gazzetta.it/juve-meglio-gioventu-ecco-formaz ione-futuro/b9826904-526b-11e7-ab7d-dc634b093821
fellipe4   |2017-07-03 13:27:46
Tak v Realu mu to nevyslo, ale to rade hracu kteri tam hrali, nedostal moc prostoru a navic kdyz jsem se na nej za Real koukal neprisel mi spatnej, kvality rozhodne ma to ukazal v Portu, kde byl z dvojice Sandro-Danilo lepsi prave Danilo. Navic moc me nenapadaj dalsi jmena na pravo, ktera by za neco
stala. A co se tyka Sandra nevim proč Chelsea neposlou nekam ma tady smlouvu, tak at neotravujou, jim by se taky nelibilo kdyby jim nekdo palil za Hazardem. Taky jsem cetl ze se mozna vráti Spinazzola na levo ten se mi letos moc libil, jak hral mozna nas nejlepsi mladik co hostoval mimo klub.
Mathew   |2017-07-03 15:20:22
To aj jeden fanusik Porta pisal, ze Danilo bol lepsi ako Sandro ked odchadzali.

Mne sa dlhsie pozdaval Walker ale ten je nerealny a po spekulaciach so City isiel aj formou dole..

No a potom ten Aurier z PSG, neviem preco uz nepokracuju s PSG v jednani..skoda, toho by som bral asi najviac.

Viac
modernych pravych obrancov ani niet. Bellerin je jedine tak rychly, v ostatnom je to len taky lepsi priemer a este aj ta jeho cena..
fellipe4   |2017-07-03 16:32:48
To jo no já ho prave taky sledoval v Portu, vlastne uz pred prestupem do Porta, protože si pomatuju, že se o něm tenkrát jako o mladickovi spekulovalo právě v souvislosti s náma. No co se týká tech praváků, tak Aurier muze být tak na podobné urovni jako Danilo hrajou docela podobně,
ale nikdo ho nechce kvuli jeho chování. Chova se jako blazen napada policisty na hristi ukazuje fanouskum podrezávání hrdla takze toho radsi ne. No nejlepsi pravaci jsou Carvajal, Bellerin a Walker ale ty nejsou realny. Pak jsou ještě zajímavy hlavně Cancelo a Fabinho. Ale Fabinho ten
stojí 45 milionu a je to spis zaloznik takze taky nic. Takze jeste zajimavej by byl maximálně ten Cancelo. Ten by stal pry 30 milionu. A na levo bych privedl Spinazzolu ten hral letos moc dobre mozna bych rekl nejlepsi italsky bek.
Mathew   |2017-07-03 11:10:21
Tak, za tym Danilom by som neplakal V Reali zevraj hral strasne..sice pozname fanusikov Realu ale aj tak..
fellipe4   |2017-07-03 01:47:59
Ten Conte to je neskutečnej sráč. Nejenomže že chce vybrakovat polovicku juventusu ale on by rad i Danila neskutečně nenažraná svině. Guardiola treba rekl ze z barcclony hrace kupovat nebude ale tenhle slizoun tomu je to jedno.
Mathew   |2017-07-02 12:54:06
Vedeli ste, ze Juve je uz vlastne modna znacka? Ja som myslel, ze to logo je skor kvoli modernej digitalnej dobe a oni chcu robit tricka
Vedel som, ze v tom bude marketing ale aj tak ma to prekvapilo. Mozno to posunie Juve este vyssie, uvidime.
brouza   |2017-07-02 10:57:07
Neviete, ako je to s Berardim? Mne sa zdalo, že na neho máme predkupné právo za 20M, ale neviem o tom nič nájsť. Aj by to tak bolo, tak radšej jeho ako Bernardeschiho, pretože toho priviesť by bol zázrak vzhľadom na naše vzťahy s Fiorentinou.
Páči sa mi, akou cestou sa začíname
uberať (Caldara, Orsolini, Schick), len výsledky budú až o pár rokov. Okrem vyššie zmienených máme ďalších, ktorí by sa mohli presadiť: Spinazzola, Lirola, Mangragora, Bentancour, Vitale možno aj Matiello. Som realista, preto by som bol rád, keby aspoň 2-3 si vybojovali miesto s
našej zostave. Najbližšie k tomu má asi Spinazzola, ale tak na jeho poste sme zatiaľ plný, ale stať sa môže hocičo.
mrshadow60   |2017-06-30 21:08:26
Asi je na case, aby sme zacali hracom platit mzdy ako maju inde..


je pre nas jednoduchsie obetovat 5 000 000 rocne na plat a udrzat si najlepsieho krajneho beka sandra od cias zambrottu ako kupit nejakeho suntaka za 30 000 000 co mu nesiaha ani po paty.

penazi mame dost tak platme hracom a
udrzme si kvalitny kader.

namiesto toho hracov predavame a kupujeme polovicnych.
rens   |2017-06-28 14:11:30
kurzové sázení, velmi spolehlivé informace

http://rentese.blogspot.cz/
Mathew   |2017-06-26 18:34:42
Mozno treba cim skor posilnovat, aby si ostatni hraci vsimli, ze to bude opat top kader a tak by mozno postupne neodchadzali prec..a mali by tu stale vysoku motivaciu..

Boha, aspon toho Costu uz trebalo kupit a nie sa natahovat pre 5-10M.
Mathew   |2017-06-26 18:26:39
Hej, presne ako Tolisso, pol roka robia skauting, az ho nakoniec kupi Bayern.

A takto by sa dalo pokracovat..

Ine top kluby, ak predaju top hraca, kupia ineho top hraca a my kupime 3 lacnych..zaciname vychovavat top hracov pre ine kluby..

Asi si treba po tom kratkom optimizme opat zvykat, ze sme
len pretupova stanica ako Dortmund ci Monako..

Ten Sandro ma fakt vytocil..nechapem preco je pre neho az taka atrativna ta Chelsea. Dufam, ze mu aspon skusia navrhnut vyssi plat a ked ani toto nepomoze, nic sa neda robit..
fellipe4   |2017-06-26 14:11:28
Měli by ve fotbale konecne zavest platove stropy, tohle je desny preplacení. Ale jestli juventus prijde zase o sve opory neda se nic delat, ale za me uz to nebude velkoklub. Proste tady mas smlouvu, tak tady zustanes. Kdyby odesli hvezdy znamenalo by to zase stavet novy tym a zase ho sehravat, coz
se moc neosvedcilo, jestli chceme neco vyhrat musime je udrzet a nekoho k nim privest jina cesta neni. Spekuluje se porad o odchodech, ale kde je kurva Douglas Costa uz dva tydny jedname uz to chce dokoncit nebo cekame az o nej bude mít zajem nekdo bohatsi. Na tohle se uz fakt neda divat.
Mathew   |2017-06-25 17:43:39
Uz davnejsie som pisal, ze za 60M by som Bonuciho aj predal, hoci nerad.
Ale ak by sa za tie peniaze dotiahol napr. Sanchez, tak to by som bral!

Lenze na takych hracov mozeme zabudnut, uz len kvoli platom..

Ak odide Sandro do Chelsea, tak to bude pre mna sklamanie... a nahradit ho akoze maju De
Sciglio s Darmianom ?

konecne po rokoch sme mali top krajnych obrancov a opat pojdeme do priemeru.

Este aj odchadza nejaky top skaut od nas do Manchestru.

Ostatne top kluby sa snazia priviest 1-2top hracov aby este vysperkovali zakl. zostavu a my nakupime zase hracov kvalitou medzi lavickou a
zakl. zostavou.. uz to vidim.

Radsej som prestal pozerat prestupove novinky, lebo to je na nervy.
S.O.B   |2017-06-22 11:51:50
avatar Nechápu proč se za NeŠiku dává víc než byla výkupní částka
sdhtevez   |2017-06-22 10:43:13
Juventus.com
Schick podstupuje zdravotní prohlídku
fellipe4   |2017-06-21 17:32:08
Je to divny no. Ale jedno vim urcite, že nas chtejí zase potopit, real ten by to podplatil a vsechno by se zametlo pod koberec, ale tohle vypada jako kdyby jsme se nekomu nelibili. Proc to neresili uz minulej rok proc najednou ted?
Mathew   |2017-06-21 18:28:36
To uz su kospiracie co pises, taliani nas mozno davnejsie chceli potopit ale preco by to robila uefa.. a Real by to podplatil ? preto mali rok zakaz prestupov ?
Mathew   |2017-06-21 16:53:46
co to citam.. vysetruju prestup Pogby, lebo zevraj Raiola dostal 41M.. to snad Marota nie je taky blby..preco by to robili, preco by ho nakoniec predavali len so ziskom 50M ?
fellipe4   |2017-06-21 14:01:32
Co vubec nechapu, že když proti nám vedou řízení, ale jeste nam zatim nic nezarazili, tak proč neurychlíme co nejvíc přestupů, dokud je čas.
fellipe4   |2017-06-21 12:19:16
Když se to prokáže ale.
fellipe4   |2017-06-20 13:45:45
Stejně ale základní sestava bude skoro stejná jako letos. Buffon - Aurior, Bonucci, Chielini, Sandro - Khedira, Pjanič - Costa, Dybala, Bernadeshi - Higuain. Takže by z posil hrál základ jen Aurior, Costa, Bernadeshi.
fellipe4   |2017-06-20 13:00:36
Podle jmen co zatim padají na trhu tak to vypada, že chceme dvě útočný křidla (Costa, Bernadeshi), jednoho středního záložníka (Can), Jednoho pravého obránce (Aurior) a pak brankáře (Szcesny). A odejít by měl Alves, Cuadrado a pak asi nejaky strední záložník klidně bych pustil
Leminu nic neukázal no a pak asi Neto. A pak ještě těžko říct kam umístíme Schicka, Bentancoura a Mandragoru.
S.O.B   |2017-06-20 14:36:29
Tak prechod do předu zrychlit chce, to je jasny! V tom pripade bych se ale nezbavoval Cuadrada. A toho Schicka podle me vubec nepotrebujeme, stejne mu trio Higuain, Dybala, Manzukic neda čuchnout a to jeste na šanci čeka Kean a dalši průměrnak Pjaca
fellipe4   |2017-06-20 16:15:01
Za prvý už od začátku se mluví o tom, že jestli Schick prijde, tak pujde hostovat. Za druhý Mandžukicovi je 31 let, takže má tak dva roky, takže dlouho Schick cekat nebude a za treti mame hrat rozestavení 4-2-3-1. To znamena, že budem potrebovat 4 ofenzivní hrace do základu a aspon 3
aby je stridali. Dohromady teda 7 ofenzivních hraců. Cuadrado odejde, takže v soucasnosti mame jen Dybalu,Mnadzukice,Higuaina a zranenyho Pjacu. To jsou čtyři, takže tady bude prostoru až dost. Mandžukic hrál minulej rok kridlo a ted mi rekni kde máš náhradu za Higuaina? Minulej rok byl
sice zdravej, ale co když se letos zraní nebo si bude muset odpocinout. A Kean ten pujde stejne hostovat 17 letej hrac ten velkej tlak jeste nezvladne. Schick uz ma zkusenosti ze serie A, nevim teda proc je Schick spatnej. V utoku mame mlady jen Pjacu a Dybalu navíc ten možná odejde.
Samozřejmě prijde asi Costa, ale i tak moc hracu ofenzivnícch nemame a už vubec ne mladych.
fellipe4   |2017-06-20 16:15:21
Je teda fakt Schick zbytecnej do budoucna nebo jsme meli cekat až ho koupi nekdy jiny?
Mathew   |2017-06-19 21:19:23
chlapi..tak ten NZonzi nakoniec nebude, kedze za nehu nechcu dat 40M a obracaju sa na inych zaloznikov (chvala bohu)..napr ten Emre Can sa mi pozdaval uz pred rokom a za polovicnu sumu by som ho bral skor..aj ked to nie je ziadny Verrati ci Dembele..ale vie prekvapit.

a druha dobra sprava, zevraj
sa zaujimame o Auriera, ktory je problemovy, povystrajal nejake veci ale podla mna, to je jeden z naj pravych obrancov dopredu.

Costa, Aurier a aj Can to by bola trosku ina rychlost ..toto Juve uz roky chyba..rychlost s technikou..toto je moderny futbal
fellipe4   |2017-06-19 16:54:34
Taky jste slyseli o tom, že v případě že se barceloně nepodarí získat do stredu veratiho tak pujdou po pjanicovi. Tak doufám, že je juventus posle doprdele. Pjanic je náš nejlepsi zaloznik. Pak bysme jeste misto nej koupily nekoho defenzivnejsiho a hralo by se na dva defenzivni zalozniky
to uz by se na tu hru nedalo divat vubec, ale na jednu stranu z toho mam strach, protoze alegri je defenzivníma zaloznikama posedlej, tak snad pjanic zustane, když k nám tak chtěl.
Jan Kellner   |2017-06-17 02:19:22
vypada to dobre, Ronaldo pryc z Realu... KOUPIME GIGIHO JUNIORA VERRATIHO atd.

Schick novy zlatan, donnarumma buffon, verrati pirlo

btw: co ten Alves rekl proboha? Dybala by prej mel odejit z juve, jestli se chce zlepsovat

Marotta dneska rekl ze se pokousi o Donnarummu, to by se mohla
cela liga zblaznit
Mathew   |2017-06-16 14:28:00
Neviem ci by to Milanisti predychali, ak by siel do Juve.. radsej ho pustia do Realu ..

Ja by som isiel aj do extremu a predal hoci aj Pipitu s Bonuccim a Marrota moze kupit Mbappeho, Sancheza, Verrattiho a Donarumu ako pan
sdhtevez   |2017-06-16 13:09:32
Donnarumma odchází, teď píšou že Ronaldo chce opustit Real. Tak na co čekají
fellipe4   |2017-06-16 12:30:21
Ted psali na eurofotnalu, že jsme se dohodli s Costou a Bayernu by jsme meli dát asi 40 milionu to by byla parada kdyby to byla pravda.
S.O.B   |2017-06-16 14:03:45
avatar nebude přebrazilcováno?
Smejo   |2017-06-16 17:35:53
avatar Bude co odydu stopery a Gigi bude to tam bez Taliana
mrshadow60   |2017-06-16 11:22:15
http://sportky.zoznam.sk/c/163572/agent-ktory-doho dol-pogbov-prestup-opat-uraduje-talentovany-mladik -na-odchode-z-milana

teraz nam treba vytiahnut 50 000 000 na stol a este ho nechat rok dva v AC, kym dochyta gigi.
fellipe4   |2017-06-16 12:05:00
Toho bych taky bral jenže AC bude delat vsechno proto, aby sel do jiné ligy. Navíc má za agenta právě raiolu a ten ho dá tam kde z toho bude mít nejvíc on sám, takže tipuju třeba real madrid.
sdhtevez   |2017-06-16 13:14:03
50 podle mě bude málo. A šance že teď půjde do juve je podle mě nereálná. Možná někdy v budoucnu
S.O.B   |2017-06-16 10:42:06
avatar OT: Ten Caldara na Euru 21´ ten je náš, že jo?
fellipe4   |2017-06-16 12:03:02
Jo Caldara je náš letos zářil za atalantu a dal jeste k tomu 7 golů to bude budoucí hvězda. S Ruganim by to byla paradní stoperská dvojice v budoucnu.
S.O.B   |2017-06-16 14:04:43
avatar felipe: Tak uvidíme jak jim to půjde spolu teď na Euru
fellipe4   |2017-06-17 13:17:55
To je jasny, ale ja jim verim, jestli teda budou spolu hrát no.
Mathew  - NZonzi   |2017-06-16 12:36:04
To fakt kupujeme toho NZonziho? Dalsieho odoberaca lopt a za 40M? Nie je to skoda, takto minat peniaze? Ci Alegri chce mat poriadneho obrancu uz v zalohe, neviem co tym zmyslaju..

A ked si pomyslim, kolko stal Vidal..
guarrangaa   |2017-06-16 03:45:33
avatar Srovnani s Vidalem neni na miste. Takovi hraci se za smesnych € 12 m uz nerodi. To byl Marottuv meisterstich, jako Pirlo, Pogba, Morata, Tevez, Coman apod. Trh je jinde.

Nzonzi je doplneni soucasnyho kadru a alternativa za Khediru, coz do tehle chvile byl jen Sturaro (teoreticky
Mandragora/Asamoah/Rincón). Taky bych tam radeji videl Tolissa nebo idealne Verrattiho. Ale Soucasne trzni ceny jsou zase o par deistek procent jinde, tak se musime spokojit se Stevenem.

Snad aspon dopredu vyjde ten Douglas Costa a Bernardeschi.
Mathew   |2017-06-16 10:28:06
Sorry, ja som tym myslel predaj Vidala.

Kolko stal 36M? a to bol povazovany za jedneho z top box-to-box zaloznikov.

Tolisso, ktorého skoro rok sledoval Juve, tak ide do Bayernu.

Zevraj mame dost penazi na prestupy, tak som cakal ci nahodou nepôjdeme po Veratim ci Sanchezovi ale tu by bol asi
problem s platom. este Donaruma napr..

Proste sa mi nepaci davat za Nzonziho 40M.. tu 40..tu 30 a zrazu dalsich 100M v prdeli a kvalitou sa nikam neposuvame.
S.O.B   |2017-06-16 10:43:12
avatar Mě se nelíbí ani těch 25-30 za Schicka
mrshadow60   |2017-06-16 11:24:17
no 70 mil v prdeli a nepriviedli sme nikoho do zakladu OMG !!!

donaruma odchadza z AC sanchez odchadza z arsenalu a mi kupujeme co ???
fellipe4   |2017-06-14 18:56:16
Nejdulezitejsi je nikoho z opor neprodavat. Vcera jsem cetl, ze jsme odmitli 50 milionu za sandra to je vyborny lepsiho levaka by jsme nenasli. No a samozrejme uz by to chtelo udelat taky nejaky nakup. Schick uz je skoro hotovy, ale ten pujde stejne asi pristi rok hostovat no a pak to vypada jeste
na szesneho do brany. Taky jsem cetl, ze vedeni chce nejvic posilit letos kridla v utoku. Tam prej jedname o bernadashim a hlavne a to by bylo paradni o douglesi Costovi. No a do budoucna by to samozrejme taky chtelo vyuzit nase mladiky tech mame taky dost.

Brankáři: Leali,Audero
Stredni obranci:
Rugani,Caldara,Romagna
Krajni obranci: Sandro,Lirola,Spinazzola
Strední záložníci: Pjanic,Lemina,Sturaro,Bentancur,Mandragora,Orsolin i
Útočníci: Dybala,Pjaca,Kean

Takhle by ta budoucnost nevypadala špatně jen to využít.
sdhtevez  - Schick   |2017-06-14 10:59:49
https://youtu.be/tXB_d7cCYSA

Jak je vidět na videu něco v sobě určitě má. U těch mladých talentů je to těžko. Pjaca se zatím neprosadil i vinou zranění. Dybalovi, Pogbovi to sedlo krásně.
Na rozdíl od pjaci má výhodu že je už prověřený sérii A.
Snad vědí co dělají,
Nedvěd o něm řekl že ho vidí v podobným stavu v jakým byl Ibra při přestupu z Ajaxu do juve
fellipe4  - Pokračování   |2017-06-13 17:03:22
K tomu by mohlo dojít proto treba doufám, že v přístí sezone dostane alegri rozum a bude davat prednost treba kvalitnímu ruganimu pred barzaglim, je potreba postpne tyhle hrace nahrazovat a hlavne kdyz mame kym. Ja vím ze barzagli na to zatim jeste má, ale vemte si ze vedle sebe hrají
Bonucci(30),Barzagli(36),Chielini(33) chtelo by je to postupne nahrazovat, prvne tam dat prave treba ruganiho porad by tam byla zkusenost ale i mladi což je potreba a taky vetsi rychlost. V manchestru tenkrat skoncily najednou Ferdinand, Vidic, Evra, Van der Sar, Giggs, Scholes samozrejme do
poslední chvile na to vsichni meli, ale kdyby je nahrazovali postupne mohlo do dopadnout taky jinak.
fellipe4  - Pokračování   |2017-06-13 16:55:40
Celou sezonu hrajou stejní hraci, kterí už v tomhle veku na konci sezony nestací branit a jeste delat brejky. Ale to je věc veku ale ne kvality hraců. Real v tomhle měl navrch, protože ma za prvy hrace mladsi a navic sirsí kadr. Doufám, že alegri už nehodlá přivádět hráče typu
Pepe, Thiago Silva, Mascherano kteří sice mají zkušenost, ale už jsou prostě staří. Alegri si myslí, že ligu mistrů vyhraje jen ze zkušenejma, ale tak to není. Musí to být namíchaný. Tyhle hraci sice mají zkušenost a kvalitu, ale na konci sezony uz odpadají, takze to nedotahnou
do konce. Vy jste me tady nekteri kritizovali ze bych dal pryc barzagliho, ale vemte si jednu vec. Co kdyby Buffon, Barzagli, Chielini, Bonnuci, Alves, Khedira, Higuain hrali na vybornej urovni jeste treba 4 roky, ale pak by vsichni odpadli naráz v jedné sezony dopadli bysme jako manchester united
pred 4 roky.
fellipe4   |2017-06-13 16:46:13
Ještě k tomu finále. Já si myslim že finále jsme neprohráli protože jsme nekvalitní. Kvalitu jsme ukazali ve skupine, pak proti barceloně a taky v první půli proti realu. Jenže ve druhé půli jsme uplne nepochopitelně odpadli. Za prvý hráli jsme moc laxně, a to je vina spise
alegriho, že neni asi moc tvrdej, aby hrace poradne serval. Obranci vubec nedavali pozor. Za druhý jsme se oproti první půli moc zatahli dozadu a to nevim proc jestli to alegri chtěl dohnat na penalty a spolehat na bufona fakt nevim, ale byl to systém, který nás popravil to si myslim, ze
byla taky vina alegriho, nevim proc zacal takhle hrat, jakej duvod k tomu měl. V první půli jsme utocili a vyplatilo se to, a pak najednou zacneme branit i s higuainem, kterej samozrejme potom chybí v utoku. A za tretí se ukazalo ze mame kvalitní hrace, ale uz maji taky svuj vek.
S.O.B   |2017-06-13 14:51:09
avatar Co říkáte na toho Schicka??
Nevím no? Stejne nikoho z tria Dybala Manžukič Higuain na lavičku neposadí a na to, aby šel za Mackem do Bari, je to dost peněz
Mathew   |2017-06-13 17:14:44
tazko povedat..ty napis..ved je cech

Pripomina mi Moratu pri utoceni. Na vysokeho utocnika ma celkom dobru techniku ale ci z neho bude aj top sniper, tazko povedat.

Ja som za kazdeho hraca, co ma techniku a rychlost
S.O.B   |2017-06-14 08:09:40
avatar Před pár lety nebyl marota ochoten dát 10M za Verattiho, Ozila nebo 15 za Fabregase a teď se vyhazujou poměrně vysoký částky za hráče, který nejsou dle mého "nicmoc" - viz. Schick, Pjaca
To, že je Schick Čech, pro mě nehraje nějakou roli, raději bych kdyby přišel nějakej
špílmachr v top formě ( a klidně z Tramtárie)
Mathew   |2017-06-14 09:12:00
Ja som to tak myslel, ze vy cesi ho mozno skor poznate, napr. ako hral v repre.

Hej no, doba sa meni, teraz za hocikoho mladého, komu vysla polka sezony pytaju 40M..
u Schicka ide o vykupnu klauzulu, kto vie kolko by za neho pytali normalne..
rens   |2017-06-13 14:36:34
kurzové sázení, velmi spolehlivé informace

http://timesen.blogspot.cz/
rens   |2017-06-13 14:21:55
kurzové sázení, velmi spolehlivé informace

http://timesen.blogspot.cz/
S.O.B   |2017-06-13 08:41:48
avatar Interista/Kellner: Pod jakým pseudonymem tu vystartuješ do nové sezony? Ať víme
Mathew   |2017-06-12 18:44:33
Hraci v Reale su silni, hlavne lavicku mali silnejsiu..ale ak by nemali Ronalda, tak neviemv neviem, kto im da goly v LM..

Ronalda ja nemusim (filmovacky, vyplakavacky, penalticky), kvoli veku sa uz meni skor na hrotaka, dynamiku uz nema ale vyskok ma top a to vyuziva.. ale v tych poslednych
zapasoch ako ho stale nasla lopta a on uz len dotukaval niekedy len do prazdnej ako aj teraz v repre, tak to je sila..

Otazka znie: ako je mozne, ze obrancovia nechaju najnebezpecnejsieho hraca uplne volneho v 16tke ..to netusim... treba sa asi spytat Chieliniho a Bonunciho
michalsss81  - Lm   |2017-06-12 17:00:20
Taky mi trvalo dlouho nez jsem se z toho dostal a nemyslim si ze mame horsi tym nez je real jen u nich je proste cr7 a on mel famozni zaver sezony a bouzel i nas popravil ale myslim ze mame top tym a v 11 sezony lm mame tri hrace coz je slusny
Grandemar   |2017-06-11 23:42:24
Konečně jsem vstřebal finále.Pořád nechápu ,proč jsme padly ,přitom mi přijde že máme lepší mužstvo než Real (kromě Ronalda).Jako Barca a Bayern je o něčem jiném přijdou mi jako lepší mužstva.Je to divné.Nevím co psát pořád to těžce nesu snad jsou už všichni
smíření s tím .Jen mě mrzí, že zas od piky začínat a to ještě nevíme kdo odejde,bo psychicky to tež není nejlepší.Možná mě z kritizujete .
Interista77   |2017-06-12 04:42:12
Máme lepší mužstvo než Real? Tak začnem s nahradníkama James, Morata, Asensio atd. a my? Sturaro, zraněný Pjaca, mladý Kean, Rincon atd. Máme max. lepšího brankáře. I Marcelo tak Carvajal ukázali Sandrovi a Alvesovi jak se má běhat, útočit... Pjanic vůbec nemá na
Modriče... Khedira je za zenitem... Chceme vyhrát LM a přivedeme Higuaina? Mandzukic, Morata atd. jsou hráči na velké zápasy a tenhle odpad... Dybala zdaleka ještě není top hráč co umí je padat...
S.O.B   |2017-06-12 19:43:49
avatar Lavička: Cuadrado, Marchisio, Lemina, Benathia, Asamoah, Lichsteiner snad tak špatna nebyla, ne?!
Na druhou stranu mas pravdu, ze Real je na tom o trochu lip. Muzeme ho porazit, ale ne porazet
Jan Kellner   |2017-06-13 16:07:13
Asa Licht za zenitem, Lemina prumerny...
S.O.B   |2017-06-12 19:47:41
avatar G: Barcelona nema lepsi tym. Ani nikdo v Anglii. Lepsi nez my je jen Real a Bayern
fellipe4   |2017-06-08 15:21:22
Ty jses fakt dokonalej primitiv.
Jan Kellner   |2017-06-08 12:08:03
to same s atleticem sice mozna nemaji hrace jako barcelona nebo atletico tak dokazou v dvojzapase uhrat takticky, ale na finale proste uz nemaji...
fellipe4   |2017-06-07 02:23:55
Chtel si rict, ze na bayern, barcelonu atd. nemame jo. Ty jo to je docela zvlastni ja myslel, že jsme barcelonu vyradily nebo to byl nekdo jinej?
S.O.B   |2017-06-07 09:06:12
avatar felipe: Neřeš ho, to je úplnej debil
Mathew   |2017-06-06 17:10:52
no co..prestupove zacina..to zas bude..

Inak sme uz minuli dost melonov, na hracov, ktori náš kader zatial nejako priamo neposilnia (Orsolini, Caldara, Bentancour a Benatia) + Cuadrado a hned je to cez 90M.. aj ked vacsina asi bude na splatky a polovica sa nam vrati cez Zazu a Comana.

Som
zvedavy ci strejda Marrotta vytiahne este nejaky poriadny balik cez prestupove. Top kluby sa uz teraz biju a tych najlepsich.
sforza   |2017-06-06 09:10:59
avatar 1. Rozumite nekdo angazovani Szcsesznyho ?
Ze by to Gigi vazne po sezone 2017-18 zabalil ?
Ale i tak , v Italii je prece spousta nadejnych golmanu, a nekteri z nich i patri nam, ne?
Co treba takovi Leali,Meret,Scuffett, Sportiello ?

2. Sledujete jak vali Orsolini na MS U20 v Asii ? Borec dal snad
v kazdem z peti odehranych zapasu gol . Azzurrini uz jsou v semifinale !
guarrangaa   |2017-06-06 14:00:40
avatar Neto se nijak zazracne neprosadil a uz by asi dal nerozdychal roli dvojky. Sczeszny je mozna o neco lepsi a stejne starej, takze upgrade! Za me ok. Juve nechce na roli dvojky nejakyho mladocha, vzdyt Buffonovi je takovych let. Vzdycky tam byvali kvalitni veterani (Manninger, Storari). Az se z
Gigiho
stal ultraveteran, tak mu najednou zada kryji 27 leti borci a junior dela trojku
sforza   |2017-06-06 14:58:14
avatar Jasne, to mas recht .
Ale ja myslel,jako jednicka do budoucna,ze bych si predstavoval nekoho z mladych Italu, zase s poradnou nekolikaletou perspektivou , aspon na takovych 16-17 sezon jako Gigi .
Nejlepsi by byl ten Donnarumma,ale toho AC streli leda nekam ven .
S.O.B   |2017-06-06 16:18:38
avatar Donnarumma je jediná a rozumná volba a klidně ať stojí 100 mega
Mathew   |2017-06-05 16:54:44
Ved toto stve najviac, ze z tolkych pokusov mame len 2 tituly, nikoho nezaujima kto skoncil druhy..
Na vitazstvo cakame cca 20 rokov a celkom ma to mrzi aj kvoli Buffonovi..

Kto vie, kedy sa zase dostaneme do finale, vo vyradovacke treba mat aj stastie na los aj v zapasoch... my nie sme Real,
ktoremu aj ked sa nedari, tak im pomozu rozhodcovia a min. do semifinale ich stale dotlacia.
brouza   |2017-06-05 16:18:20
Emócie už trošku opadli, bol som veľmi smutný, ale tak svet z toho nespadne. Radšej dodávať silu zranenými fanúšikom.
Štve ma, že 5x sme druhý ... nie je to veľmi príjemné, sme negatívni rekordéri.
Prehrali sme ale fakt s najlepším mužstvom sveta, porazili by hocikoho iného.
Klobúk dole pred Zidanom, zo svetového hráča sa stal vynikajúci tréner ... nebyť zmeny taktiky cez polčas, mohlo byť všetko inak.
Problémom je, že rovnako, ako pred dvoma rokmi odíde mnoho hráčov a zase bude treba stavať mužstvo. Nech bude hociako, len nie 352 DDD
S.O.B   |2017-06-05 22:14:50
avatar Já myslím, že už jsme prohráli 7 finále (i s PMEZ)
Jan Kellner   |2017-06-05 02:22:18
cela obrana je s 30 a vic krome Rugani atd. Khedira, Marchiso atd. Higuain 29... Konci jedna era? Mandzukic 31... konci era? v evrope stale nam neco chybi, nejsme tym co by drtili lyon atd. my s nima mame samy plichty... nemuzeme furt kupovat hrace typu benatia, pirlo, tevez atd. [co ve svem klubu
nechteny]... a hrace typu neymar, modric, bale radsi upresnuji madrid barcelonu atd. nez aby sli do serie a co ztratili hodnotu... premier league sice muzstva ztratili kvalitu ale stale je tam zajem...
nevidim zadnou velkou zmenu... pochybuji ze bysme prodali barzagliho, mandzukice, pjanice atd.
nebo je nove hraci posedeli na lavicku... kdyz chceme shicka atd
vycpálek   |2017-06-04 14:56:48
Myslím že finálová prohra jde teď stranou!!! Přejme všem kteří byli zraněni při včerejším incidentu v Turíně brzké uzdravení!!! Forza JUVE!!!!!!
S.O.B   |2017-06-04 14:40:38
avatar Ten Ramos to je strašná kurva!! zasloužil by kopačku do xichtu.
Jinak v tom druhým poločase jsme strašně odešli, obrana nepochopitelný chyby, slabá záloha, neproduktivní útok... Real zaslouženě, bohužel
Smejo   |2017-06-04 12:38:38
avatar nevadi tie 4 minuty v druhom polcase rozhodly ideme dalej Forza JUVE
vycpálek  - Smejo   |2017-06-04 12:50:39
Už jsem to napsal že dva fíky během 4minut by poslaly do pekel jiná mužstva. Prostě už tam nebyla mentální síla s tím něco udělat!!!
Mathew   |2017-06-04 12:16:33
Tolko ospevovana obrana spravila ziacke chyby a to sme tam mali 3 stoperov, Mandzukic sa vybehal v 1. polcase, potom uz nestihal, Dybala v 2. polcase bol mimo, zaloha neviem co potom robila.
Nechapem co sa stalo, ci fakt nevladali a to prepalili v 1. polcase.

Taky Ronaldo len vyckava, flaka sa a
potom si tam nasprintuje a nam da goly ako malym ziakom.
Zatial co nasi utocnici museli chodit branit a potom nam chybala intenzita, aby niekto potiahol loptu cez polku.

Proste to, co nam takticky vychadzalo v inych zapasoch, nam vcera nevyslo.

a Higuain - najvacsia posila nam vobec
nepomohol..(nebola to tak ani jeho chyba, ved on nie je na protiutoky ale do 16ky) takze do takeho zapasu nam nepasoval, tak ako aj proti Barcelone.

V momentalnej nalade by som mu podakoval, ze niektore jeho dolezite goly ale najradsej by som ho predal kym sa este da a kupil napr.
Mbappeho.

Nechcem robit zavery z jedneho zapasu, ziaskali, ved sme 2 trofeje ale treba trosku omladit muzstvo.
Mathew   |2017-06-04 11:24:36
Tak to hej, 2 tecovane nestastne goly vo finale, to je dost silna kava..

Pri prvom gole zaspal Chiellini, ked tam nechal Ronalda volneho, nasledne tec k tycke a bolo 0 :1..

Druhy gol este stastnejsi, tam ale bola chyba, ze sme uz nehrali nic, boli sme hlboko stiahnuti a len odkopavali
lopty.

Neviem ci to bola taktika po polcase, ze budu hrat na 1:1 a cakat na nejaku sancu ci co.. ale v tom momente sme nechali hrat Real a nas potrestali..

Pri 1:2 este bolo dost casu ale hned na to opat zaspala obrana a uz bolo po zapase.

Na strely v 2. polcase to bolo pred koncom nejako 0 :9 sa
mi zda, nevedeli sme sa dostat ani k branke, nie to este vytrorit nejaku sancu a nakoniec takto lahko prehrat 1:4, si myslim, ze za ten 2. polcas to bola hanba a potupa..
vycpálek   |2017-06-04 10:48:19
Je mi smutno kurva smutno!!!! Co k tomu napsat první půlka dobrá druhá katastrofa!!!! Nechci je omlouvat ale dva haluzové góly by položily jiná mužstva. Prohráli jsme to v hlavách,bohužel
jari19   |2017-06-04 09:48:41
že jsem hráli druhý poločas prd je jedna věc,ale že jsme nebojovali,nenechali tam srdce,to mě teda sere,vždyt juve jsou bojovníci,nevím co se v poločase stalo,tak se nato vysrat a ve finále
Pacimaci   |2017-06-04 00:36:46
Ahojte.
Prvý polčas velmi dobre. Ale čo sa predvádzalo druhý polčas, to malo byť čo??? Nezvládli sme to zase ako stále a vždycky. Proste finále LM je pre nás zakliate. Škoda. Ľutujem hlavne Gigiho, lebo si myslím, že po vyhratom zápase by mu odhlasovali aj zlatú loptu. A to by
mohol isť si vychutnávať poslednú sezonu v Juve. No nestalo sa tak.
Prajem príjemné leto!
Jan Kellner   |2017-06-04 00:28:40
V druhém poločase, hned napadali, drželi míč... my rychlé na brejky neumíme... BBC nejsou žádný spintéři.... viz vs Barcelona, Bayern atd. Kdybychom proměnili šance v prvním poločase, odpískali nám penaltu (ruka Ronalda) bůh ví jaké to bude... stále ještě nemáme na
Barcelonu, Bayern a Real... ve všech směrech... nejsme tým co by koupili nejlepší hráče, nejlepší kouče atd. věřím že kdy skončí éra Messiho a Ronalda konečně získáme tu trofej... holt fanoušky, slávu, zkušenosti atd. nemůžeme koupit... jsem zvědav co bude.... Alves, BBC,
Buffon, Higuain nejsou žádný mladí
guarrangaa   |2017-06-03 23:47:00
avatar Ok.
Snad priste.
Priste.
PROSTE PRISTE!

Sere me to.
Sere me vykon v celym 2. polocase.
Sere me samozrejme cervena pro Cuadrada.
Sere me ztrata sance na Zlatej mic pro Gigiho.
Sere me toho spusta..
Ale dnes vyhral lepsi tym. Jebat na to.
Jdu pokracovat na svatbu. Pak vystrizlivet a do dalsi
sezony.
Diky, cao
Mathew   |2017-06-03 23:42:41
2. polcas fakt zly sen, amatersky 2. polcas..nechapem
Hwoarang   |2017-06-03 23:22:04
avatar To si dělají srandu v tom druhym poločase...
guarrangaa   |2017-06-03 23:06:23
avatar Dokumentární popis situace:
Po půldní popíjení na svatbě sem se vypravil na zahradu a fandím, sám, ale jak bejk!
Co vy? Na to, že je finale, řekl bych, dvouletýho projektu vidím fakt málo komentářů.
Jak to prožíváte?
Mathew   |2017-06-03 20:38:34
Treba zabranit Ronaldovi aby daval tie jeho lacne goly, ake daval v poslednom case.
A v strede by sme mali mat viac ludi, takze dufam, ze toto bude klucove a hlavne aj to stastie pri zakonceni bude stat pri nas..

Prehrat dalsie finale, to uz by bola mensia katastrofa pre nas, snad nebudu pod
tlakom..

A este jedna vec: presing..nezabudnut na presing chlapci!
S.O.B   |2017-06-03 20:03:57
avatar Milo do toho šlape!
http://sdeleni.idnes.cz/finale-ligy-mistru-je-tad y-prihraje-si-tiper-kvasnicka24-95-400-kc-pue-/spo rt-sdeleni.aspx?c=A170602_130859_sport-sdeleni_res t
vycpálek   |2017-06-03 10:52:08
Krásně napsané my jsme Juventini my vyhrajeme!!!!! Forza Juve!!!!
Komentář mohou přidat pouze registrovaní uživatelé!

3.26 Copyright (C) 2008 Compojoom.com / Copyright (C) 2007 Alain Georgette / Copyright (C) 2006 Frantisek Hliva. All rights reserved."

Sdílet