Ochranné známky JUVENTUS, JUVE a jsou ve výhradním vlastnictví fotbalového klubu Juventus Football Club, Turin, Italy
Trademarks JUVENTUS, JUVE and are the sole property of the football club Juventus Football Club, Turin, Italy
Seria A: Bari - Juventus 3-1
Neděle, 13 Prosinec 2009 01:28    PDF Tisk Email

 Bari začalo skvěle, už v sedmé minutě vybojovalo díky aktivnímu presinku balón a Meggiorini s pomocí teče překonal brankáře Buffona - 1:0 pro Bari. Juventus mohl velice brzy vyrovnat, pohlednou kombinaci uvnitř pokutového území však Amauri zakončil bídně. Domácí byli i nadále aktivní, po standardní situaci mohl zvýšit Bonucci, jenomže zblízka Buffonovu branku přestřelil. Ve 23. minutě se podařilo Staré dámě vyrovnat, David Trezeguet dorazil do prázdné branky vyraženou střelu a bylo to 1:1.



Juventus mohl záhy otočit skóre ve svůj prospěch, po závaru před brankou se ocitl v blízkosti Gilleta Amauri, jenomže jeho zakončení postrádalo patřičnou razanci. Před koncem prvního poločasu došlo ke klíčovému okamžiku celého utkání, Barreto totiž v pokutovém území po kontaktu s Cannavarem upadl a rozhodčí nařídil penaltu, nutno podotknout, že velice přísnou. Barreto jí bez problémů proměnil a domácí opět vedli, tentokrát 2:1.



Juventus začal druhé dějství náporem, k míči se dostal Trezeguet a střelou nechal vyniknout Gilleta. O chvíli později zase napřáhl Tiago, ale jeho střela se mezi tři tyče nevešla. Tentýž hráč pak mohl vsítit branku hlavou, ale opět netrefil cíl, přesněji řečeno domácí branku. Tlak Juventusu byl enormní, ovšem i domácí zahrozili, nebezpečnou hlavičku zlikvidoval Buffon, a ještě tak udržel Starou dámu ve hře. Jestliže první penalta byla hodně přísná, tak druhá penalta, odpískaná proti Bari, byla přímo nesmyslná. Almiron se v pokutovém území vůbec nedotkl Grossa, ovšem hlavní sudí viděl všechno jinak. Nicméně Diego jenom potvrdil celé trápení Juventusu a svojí penaltu napálil hodně nad.



Stará dáma se snažila, seč to šlo, ale nebylo jí přáno. V 81. minutě nedokázali hosté odvrátit rohový kop, k míči se dostal Almiron a krásnou přízemní střelou k tyči zvýšil na 3:1. Když posléze Amauri přestřelil, byl s Juventusem konec.

Bari 3-1 Juventus

goly: Meggiorini 7 (B), Trezeguet 23 (J), Barreto pen 44 (B), Almiron 81 (B)

Bari: Gillet; A Masiello, Diamoutene, Bonucci, Stellini; Alvarez, Donati, Almiron, Rivas (Kamata 62); Meggiorini (Gazzi 70), Barreto (Greco 61)

Juventus: Buffon; Caceres, Legrottaglie, Cannavaro, Molinaro (Grosso 65); Tiago (Camoranesi 74) (Giovinco 85), Poulsen, Marchisio; Diego; Trezeguet, Amauri

Nedal penaltu: Diego 68 (J)

FOTO:  http://www.tuttosport.com/foto/calcio/serie_a/juventus/2009/12/12-10140_0/Il+Bari+infierisce+sulla+Juve%3A+3-1

VIDEO:  http://www.youtube.com/watch?v=bnonRFwi7bg

zdroj: eurofotbal.cz/Ondrej Linhart/, channel4.com, tuttosport.com

 

Komentáře
Hledat RSS
mirito   |2009-12-13 20:45:46
avatar až jednou za sto let.... chlapci nieco na tom pravdy je no klub ako Juve si nemoze dovolit toto robit, to ze to Barce vyslo este nezamena ze kazdy mlady trener co pride vyhra LM, domaci titul a este aj superpohar hned v prvej sezone...!!
FooN   |2009-12-13 20:06:41
Nedavno sem se sice priklanel k tomu aby Ciro co nejdrive odesel, ale diky komentari od Zambrotti sem zmenil nazor. Nehlede na to jake bude Juve predvadet v blizke budoucnosti vysledky bych podrzel Cira az do konce sezony a teprve potom zacal uvazovat o zmene. Smiril sem se s tim ze Juve vypadlo z
LM, ze mozna neziskame Scudetto a ze nejspis ani nezazarime v EL, ne letos, ale nas cas prijde to mi verte a potom to bude stat zato. FORZA JUVE
FooN   |2009-12-13 19:59:34
Cituji Zambrotta_#11:"Ciro je mladý trenér a chci aby
ty chyby dělal právě u nás, protože tím se zocelí nejen on a jeho trenérský um, ale i celý odkaz Juventusu". NAPROSTO SOUHLASIM .Myslim si ze namisto Cira mely vzit nekoho zkusenejsiho hned od zacatku, ale kdyz uz tu je,
tak ho nechat, at se s tim on a hraci vyporadaji, protoze co te nezabije to te posili
mirito   |2009-12-13 19:42:05
avatar nedalo sa mi pozerat vcera a ako vidim o nic som neprisiel...toto je uz fakt aj na mna vela - do kedy budeme experimentovat sa pytam??!! nech uz v tom je cokolvek - trener, hraci, unava, psychika tak s tym treba nieco robit a nie vynechat zo zostavy hracov ktori hraju - ved stale ti isti su tam a im
to nejde - tak preco sedi gio na lavicke...ja sa na to mozem vysrat, pojdem asi jednu pridrbat blancovi ze ci je prezidentom Bari ze chce pokracovat v "projekte"....ale aj projekt ktory zlyhava treba niecim ozivit ty pelo!!
Zambrotta_#11   |2009-12-13 19:31:09
avatar Ačkoliv je tu spousta výkřiků do tmy, já Cirovi věřím. On musí dělat chyby. Trenérem velkoklubu se člověk nestane přes noc. A to samé platí i v případě, když klub spadne na dno. Trvá to dlouho, než se dostane zase na vrchol a nic na tom nezmění ani milionové nákupy. Rána
se zahojí, ale zůstane jizva, s kterou se musíme naučit žít. Taková je situace našeho milovaného Juventusu. Musíme jít krůček po krůčku. Věřím, že se jednou vrátíme tam na vrchol, kam patříme, ale ještě není náš čas. Je čas budování. Ciro je mladý trenér a chci aby
ty chyby dělal právě u nás, protože tím se zocelí nejen on a jeho trenérský um, ale i celý odkaz Juventusu. Forza Bianconeri, per sempre vecchia signora
Fiťo   |2009-12-13 19:53:36
avatar Nič by som proti nemal keby to nebolo proti Neapolu 2:3, proti Palermu 0:2, proti Gagliari 0:2, proti Bayernu 4:1 a teraz proti Bari 1:3 MUSI ODIST!!!
Juve4ever   |2009-12-14 00:39:37
Ne, absolutně nesouhlasím. Chyby a učení se mohou dělat v Catanii, Brescii a pod. ale ne v Juventusu. Juventus musí vyhrávat stále a za každou cenu. Tady není čas na učení, tady se počítají jen výhry. Real ani Mancester by nikoho nikdy neučili a chyby neodpouštěli. Tak to chodí
ve špičkových týmech a tím Juventus pořád je. A já nechci, aby klesl díky na úroveň Ajaxu nebo Borussie Dortmund, které svůj kredit špičkového evropského klubu už ztratili.
Zambrotta_#11   |2009-12-14 07:49:11
avatar V současnosti nejsme na úrovni Realu, Manchesteru a dalších. Calciopoli nás dostalo dolů a my se s tím musíme vypořádat a rozhodně nejde všechno zpravit za 3 roky, kdo si to myslí, tak je s prominutím idiot. Milionové posiliny nám nepomůžou. Musíme se vrátit zpět k mentalitě
zvané JUVENTUS, až se vrátím k té mentalitě, můžeme pomýšlet na vyšší cíle. Ale hlavně potřebujeme chybovat, o tom to je. Bude nám ještě třeba 5 let trvat, než vyzraje tým, aby vyhrál dřeba double, ale pojďme pomalu, já bych raději nic neuspěchal. Všechno má svůj čas
a my také.
Fiťo   |2009-12-13 19:14:07
avatar Ciro Ferarra Juventusu nerobí dobre, mal by odíst´a na jeho miesto príst skutočný trener!!! Ferarra sa iba hra!!! Juve je v kríze a potrebuje sa z nej dostat
ramazoti   |2009-12-13 18:28:57
avatar zasa to bolo veľmi slabé, to že to diegovi nejde včera zdupľovala nepremenená jedenástka. máme veľké šťastie, že dnes ac puklo a inter len remizoval, takže som na včerajšiu prehru zabudol. FORZA JUVE !!!
Peter Poruban  - Chcel by som vediet nazor Wlada ... :D   |2009-12-13 18:19:17
avatar Dnes sme mali stastie .. Inter hodil len remizu, AC prehralo .. Takze sanca na Scudetto stale zije! Staci jen bojovat, dat do kazdeho zapasu vsetko ;D


Mozno Ciro pochopi ze Giovinco do zakladu... ... a Amauri sa zobudi... atd


Ja hovorim vsetko je mozne!!! a budem sa modlit aby to
dopadlo dobre

Ukoncit rocnik s vyhrou v uefa a so scudettom parada!
misko12   |2009-12-13 18:11:36
Kde je ten Juventus ktorý som mal tak rád???
Juve4ever   |2009-12-13 17:53:46
A Criscito jde za pět mega do Janova a koupí se Caceres za jedenáct?To je k smíchu!! To ten Secco fandí Interu nebo co?Juventus musí trénovat Ital, to je v Juve nepsané pravidlo, proto odešel Deschamp i když postoupil hned ze Serie B. Proto Trappatoniho!!Má zkušenosti, renomé, hrál a
trénoval v Juve a je to Ital. Lippiho k nám nedostanem.
Paolo   |2009-12-13 16:41:45
avatar Přečtite si na Eurofotbalu co rika Ferrara k prohře....to je ubohé,vlastne ze se nic nestalo,ze bojovali az do konce,ze za to nemuzou ze nepromenili sance...to neni ani možné uz!
sharpei   |2009-12-13 16:24:58
avatar Goal! Diego Milito has put his side ahead.Just when Atalanta were dominating, Inter get one in the back of the net.The Argentine received a ball with two players around him,beats both and puts the ball past the keeper

Hm, tendle odstavec mě zaujal- je to přesně to, co nám teď chybí. I když
třeba soupeř tlačí, tak to někdo veme na sebe a zápas je rázem jinde...
Montoya   |2009-12-13 15:29:31
nekupoval bych caceresa....neni lepsi jak grygera??...tak tomuhle se budu smat dlouho,si asi velky vlastenec vid?...Cacceres-vetsi drtic,pracant a vubec hrac! nez Grygera a co se tyce Trappatoniho.neeee,italsky trener uz ne...no nic,uprime jdu se smat nazori ze Caceres neni lepsi jak
grygera...jo proti Bayernu zavinil penaltu,v konecnem dusledku je ale stale lepsi jak Grygera a podnika dobre utoky....toz ale kdyz sem videl Grygeru jak si z neho nekteri soupri delali dobry den,tak se fakt musim smat
Zambrotta_#11   |2009-12-13 15:46:10
avatar Se srovnáním těch dvou jsi příliš kritický, ale Martín má mnohem větší potenciál a má všechno před sebou. Jinak Trapa bych bral, on by věděl jak na ně. Pro mě největší trenérská legenda.
Juve4ever   |2009-12-13 17:42:24
Nevím, čemu se chceš smát, Montoyo. Obránce má hlavně bránit a potom útočit, vždy se musí vycházet z dobré obrany. Chamak si s Caceresem dělal co chtěl, neubránil ho ani na zemi, ani ve vzduchu, Oliče nejen že neubránil, ale ještě ho nesmylně sejmul ve vápně v době, když
už byl Olič zpomalený a blokovaný Cannavarem. A zápas s Bari?To jsem se mu a ted i tobe musel spíš smát já. Nepotřebujeme za ty peníze devatenáctiletého kluka, kterých běhá po celé Itálii dost. Potřebujeme kvalitního krajního obránce - Ivanovice, Sagnu nebo Belletiho. Mladých
hráčů máme vlastních dost.
Juve4ever   |2009-12-13 15:10:33
Měl by přijít nový trenér, Cira nechat v Juve i primavery a podepsat Trapattoniho. Diego až na tu penaltu hrál dobře a Melo se zlepší. Nekupoval bych Cacerese, není lepší, než Grygera, Je třeba prodat Molinara, Zebinu, Tiaga a Poulsena. A Giovinco musí hrát s Trezeguetem v útoku.
Amauriho prodat nemůžeme, muselo by to být hodně pod cenou. Alex potřebuje přes zimu natrénovat a zase mu to půjde.
Mars   |2009-12-13 13:54:15
avatar V píči no ...víc se k tomu říct nedá ...vlastně od toho Deschampse jsme neměli pořádného trenéra.... já jsme za Cira rád ale je vidět že tam nejsou ty zkušenosti ..ale tak zase berte to tak že kdyby jsme hráli 4-4-2 ty zajeté koleje a byly tyhle výsledky tak už tu s námi Ciro
není ...oni to berou tak jako že předělávají klub no a to chceš čas proto Ciro zůstane ne ovšem pokud bude prohrávat s týmy typu Bari
kosto34  - servis   |2009-12-13 13:45:43
avatar chlapi... po tomto zapase by som dal na transfer trezu, amauriho, tiaga a poulsena.. tito uz nemaju co dokazovat.. stale hraju na tom istom.. a nikdy lepsie.. ok ze treza da gol..ale nehra nic.. nemame rychlostne tipy hracov.. presvedcili sme sa s bayrnom.. hraci ako Lahm, Olic, este aj pomaly
sweinsteinger bol 3krat rychlejsi ako nasi hraci.. a robben si robil z nas prdel.. treba sa popozerat pre tieto tipy hracov.. to je moj nazor.. Villa, D'agostino, Silva a tak.. a viac by mal hravat giovinco.. treba mu dat sancu.. mame pomalych hracov..
co sa tyka feraru nechal by som ho este..je a
vzdy bude juventino..myslim ze to zvladne.. to je vse..
FooN   |2009-12-13 12:51:04
MYslim si ze Ciro sam by mel odstupit, priznat ze je to pro nej prilis velke sousto a prenechat to nekomu zkusenejsimu. Ciro by v budoucnu mohl byt dobry trener ma za sebou bohatou fotbalovou karieru coby hrac, ale jako trener musi jeste "dozrat".
Montoya   |2009-12-13 12:43:45
Sharpei:mas pravdu ze to chce zkuseneho borce...ale taky si uvedom ze nam chyby pohyblivost a rychlost...hlavne ta rychlost...takze nemuzu souhlasit s tim ze mame dobre hrace...nebo respektive takto,ano nejsou nejhorsi...ale taky by meli zamakat na rychlosti...UZ E NAM TO KOLIRKAT VYMSTILO!
Zambrotta_#11   |2009-12-13 12:45:54
avatar Souhlasím, zvlášť při přechodu do obrany, kdy nás soupeř vždycky zničí přečíslením, jen proto, že naši kluci nejsou schopni konkurovat jejich rychlosti.
stuff   |2009-12-13 12:19:57
avatar Nenadavajme na prestupy toto leto, kazdy co tu je, boll nadseny, dokonca sme rehabilitovali Secca. Zanetti by bol navyse, keby melo hral dobre, ved mame Marchisia, Poulsena a Sissoka, Marchionni takisto mal na viac ako sediet vzdy na lavicke a nic ine by ho asi necakalo kebyze sa dari. To sa dopredu
nevedelo, na to nenadavajme. Ja by som teraz uz pokojne prijal aj Manciniho, len nech pride niekto skuseny, kto vie vyhravat aj male zapasy. Vdaka tomu ma inter posledne scudetta. Bal som sa Cira ked ho tak narychlo vytiahli este pred koncom zapasu a obavam sa, ze tadia cesta nevedie. Bol som
rozhorceny, ked to niekto napisal pred zapasom s realom, ale teraz musim obdobne napisat, ze mi je aj trochu luto, ze sme vyhrali s interom.
Zambrotta_#11   |2009-12-13 12:38:42
avatar Já byl proti příchodu Mela. Chtěl jsem D'Agostina nebo nikoho. A měli jsme si Cristiana udržet. Je lepší než Melo. A co se Marca týče, pokud měl Ciro myšlenky křídel už v létě, tak si měl Marca ponechat, protože on je hráč schopný zahrát křídlo. A jeho výhodou je, že umí
zahrát z obou stran. Bohužel, prozíravost našemu Cirovi trošku chybí.
Zambrotta_#11   |2009-12-13 12:04:50
avatar Mě by jen zajímalo, co se stalo s těmi kluky, kteří hráli první 4 ligová utkání. Co se stalo tak špatně, že nejsou schopní podat výkony jako na začátku sezony. Proč hrají tak, jak hrají.
Juve   |2009-12-13 11:54:51
avatar Co to jee??? Včera jsem oslavoval patnáctiny. Teď zapnu počitač a 3-1. To je špatnej vtip ne? Diego nedal penaltu. No nic jdu asi zas spat.
sharpei   |2009-12-13 11:54:50
avatar Hráče máme dobré, umíme porazit kohokoliv. Bohužel často i prohrát s kýmkoliv a to způsobem, kdy ani nehrajeme fotbal... Ferrara to nezvládá, chce to zkušeného borce, který bude vědět co chce hrát a nebude potřizovat systém hráčům, ale hráče systému.
Montoya   |2009-12-13 11:54:03
ha,trener nam hrace kupovat nebude...hm..svym zpusobem je zajistuje...nejlip vi koho chce a nebo potrebuje a koho ne,dava navrhy vedeni,to jen tak od reci a o vcerejsim vykonu,panove uprme,co jste cekali ...ja cekal teda jasnou prohru...si reikejte ze se pesimista a nejsem velky fanousek
Juve....jsem...ale uz sem tu davno rikal ze sem REALISTA.....a kdyz vidim ty vkony a chaosy,tak nemuzu cekat vic
avantijuve   |2009-12-13 11:36:32
Chlapi, za prve, hraci nejsou psychicky na dne, hraci z toho jeste maji prdel, nekteri, viz ten blb Diego a jeho smich...a za dalsi, ano Ferrara na to asi nema, je tam chaos a musi odstoupit a le verte a to rikam porad, ze nejvetsi zlo je to vedeni, ti tři pánové nerozumí fotbalu a trenér nám
hráče kupovat nebude....
twister   |2009-12-13 11:23:29
ja si myslim ze sme sa dostali na dno sraciek, odkial nas bohuzial trenersky novacik ako CIRO ( respect ciro ale na toto nemas) nedostane. Ďalšia vec, ktorá je dôležitá : Každý sa po prehre s BARI vyhovára že sme nemali štastie nie je to úbohe že tréner na seba nedokáže oprevziať
zodpovednosť?? Keby sme hrali tak dobre ako tvrdí Ferrara vyhráme 5:1!! K striedaniam sa ani nevyjadrujem lebo to je uplne zbytocne! A ešte mi ak niekto viete čo tam robil Amauri - "hviezda JUVE" ?? Šak to je katastrofa ten hráč mal 3 hlavičky, ktoré mohli skončiť gólom a ani
len jednu netrafil - toto je top útočník????
FErrara musí preč!!!!
Forza Juve!!   |2009-12-13 11:29:12
avatar Amauri je špatnej,já to nechápu proč furt hraje,on má tutově odehraných nejvíc minut z našeho mančaftu a přitom podává podle mě nejhorší výkony v našem týmu.Je to paradox.Nevím jasný sice máme dost zraněných ale i tak klidně mohl někdy sedět.To co on spálí je do nebe
volající.To je Itlaskej Pavel Kuka i když asik i Kuka teď skoro v 45 letech by měl víc branek než Amauri z těch šancí co měl.
sused   |2009-12-13 11:22:21
avatar tak pokiaľ bude hrať Mollinaro v obrane tak JUVE sa nebude tešiť z výhri... veď to by som tam ja lepšie zahral... prečo nedá Grygeru hrať?? jaaj ten Ciro je ale kkt...
Záhir   |2009-12-13 10:55:15
avatar Grygera spolahlivy, nerobi chyby?!
uz len cakam kym tu niekto povie, ze aj Molinaro nie je horsi ako Caceres ci Grosso a vtedy to bude uz uplne oukej...
Forza Juve!!   |2009-12-13 11:26:24
avatar Jo Grygera je nejlepší bek směrem dozadu ze všech krajních obránců co máme.
Zambrotta_#11   |2009-12-13 10:54:35
avatar Ta fotka fans je dokonalá. Mají z velké části pravdu a já se nemůžu než nepřidat. Neakceptování Cristianových požadavků, zbavení se Marca za drobný a koupě rádoby hvězdy Mela byly velkými přehmaty. Místo toho, abychom si udrželi pracovitý italský borce, tak přivedeme
nevyrovnanou brazilskou hvězdičku. Povídejte si co chcete a obhajujte Mela jak chcete, ale výmluvy nejsou na místě. Melo hrál sezonu za Fiorentinu a tam hrál bezvadně. Ale přijde do Juve a jeho výkony jsou dost pod cenou, za kterou přišel. Neměl žádné aklimatizační nároky,
protože Serii A už hrál. Oproti Diegovi si nezaslouží žádné slitování. A pokud budete tvrdit, že má problémy si zvyknout na spoluhráče, tak je to hloupost. Je u 5 měsíců a zatím až na první 3 ligová kola nic nepředvedl.
Forza Juve!!   |2009-12-13 10:35:31
avatar Ferrara zůstává na lavičce Juve do konce sezony.A co se týče toho Grygery přesně jak říká da.paw,rozhodně není horší jak Caceres nebo Grosso,nezlobte se na mě ale Grygera nikdy nedělal tolik chyb co dělá v obaně Grosso a Caceres.U Cacerese se to dá pochopit má 21 let málo
zkušensotí v Barce jen seděl a na to si vede ještě dost slušně a určitě z něho bue dobrý obránce ale Grosso to sou podl emě fiasko výkony a Grygera podával jasně lepší.Včera sice Fabio to tam pořádně rozhýbal dopředu to se musí nechat těch 20 minut mu sedlo ale v jiných
zápasech teče ja děravej hrnec.Grygera je poctivější dozadu a když si pamatuju přípravu jak sme hráli proti Realu a ještě na začátku sezony tzak tolik branek sme nedostávali a Zdenda v obraně působil celkem jistě.Možná bych ho tam hodil zpět a říkejte si co chcete.Loni
odehrál celou LM a pamatuju si ty zápasy proti Zenitu a Realu a nidk ynetekl.
da.paw   |2009-12-13 04:25:49
nechápu proč se tu furt otíráte o grygeru.. když vidím co dávajou druzí za centry do vápna tak jak grygera nekopne nikdo. a to že se nedaří týmu tak to se stává aji v jiných klubech. Kvůli temu přece nebudu urážat každýho hráča (popř. vedení) v klubu.. vzpamatujte se!!
Spazik   |2009-12-13 03:26:24
avatar Uz kdyz Amuri prichazel tak jsem to jmeno slysel po prvy a kdyz sem videů cenu pres 20mil eur tak jsem si rikal co to je za bomba hrace, pustil jsem si video na yutube jeho golu a nejak sem si rikal ze to je sakra preceneny hrac za ty penize nastrilel hovno juventusu i s tim co dostava za plat
nepslatil za tu cenu nic... Navic ho kupovali v dobe kdy mu bylo 28let za ty penize by to musel bejt kurva utocnik, ted vydime co to je za nakup. je k hovnu... Melo mozna je taky precenovany ale kolikrat na zaloznikovi poda vykon ktery neco tymu da. Amauri nedal tymu nic jen zahanbuje ciso 11.
Ktery si okmazite po odchodu Nedveda vzal at uz s nim jdou do haje a i minimalne pulka vedeni, Kdyby stal majitel za to, tak uz by sam s tim neco delal ne???
Juve4ever   |2009-12-13 02:50:27
Nechápu, co to mělo dnes znamenat. Ciro snad nikdy nic netrénoval nebo co?Proč nenasadil Giovinca? Bud dřív, než deset minut před koncem, nebo od začátku, na takovém těžkém terénu by mu nikdo nestačil a on postaví Tiaga, který je pomalý a měkký. A místo Molinara De Ceglieho,
místo Cacerese Grygeru. Obrana je bez Chielliniho úplně v háji, na Legra to byl dnes moc těžký terén.
Amauri nemá formu, do útoku Treza a Gio, Diego sice penaltu zazdil, ale jinak byl z našich do té doby nejlepší.
Kurva Ciro dělej s tím něco takhle nás ztrapnovat, to si
nezasloužíme
Wlado   |2009-12-13 02:32:56
ma to normalne psychycky nici toto

hm, secco sa ferrarovi ani do oci nepozrel, ale Blanc zasa povedal, ze Ferrara ostane do koca sezony po zapase...

od Almirona pekne gesto, ze nedaval radost zo svojho golu najavo

myslim, ze transparent od fans je pravidvy...teda aspon z
polovice, ze Marchionni a Zentti su super hraci a chybaju nam
Komentář mohou přidat pouze registrovaní uživatelé!

3.26 Copyright (C) 2008 Compojoom.com / Copyright (C) 2007 Alain Georgette / Copyright (C) 2006 Frantisek Hliva. All rights reserved."

Sdílet