Ochranné známky JUVENTUS, JUVE a jsou ve výhradním vlastnictví fotbalového klubu Juventus Football Club, Turin, Italy
Trademarks JUVENTUS, JUVE and are the sole property of the football club Juventus Football Club, Turin, Italy
Post match review Juventus vs FC Torino
Napsal uživatel Hwoarang    Pondělí, 07 Prosinec 2020 18:20    PDF Tisk Email

Máme po Derby della Mole a Turín je opäť raz odetý do bielo čiernych farieb!

A čo viac, bolo to derby ako má byt – množstvo osobných súbojov, neuznaný gól, tri uznane góly a napätie až do konca. Z tohoto pohľadu môžeme byt spokojní.

Začiatok zápasu sme nezachytili a inkasovali sme hneď na začiatku prvého polčasu. Gól sme inkasovali tak trochu nešťastne, kedy strelec gólu N’Koulou azda ani sám nevedel ako sa k nemu dostala lopta a svedomie si zrejme musel spytovať Leo Bonucci. Boli tam síce aj Chiesa či Cristiano Ronaldo, no pokryť strelca gólu mal zrejme práve Leo. Hráč, ktorý tečoval loptu už jedným hracom pokrytý bol, Leova prítomnosť tam bola z tohoto pohľadu zbytočná a chýbal práve pri N’Koulou-ovi. Nič, museli sme doháňať jednogólové manko. A veru prvý polčas veľmi nádejne nevyzeral. Nemožno uprieť chlapcom snahu, no bez striel na bránu gól nedáme a tých striel sme mali málo najmä na to, že sme mali otáčať nepriaznivý stav.

Absolútne neviditeľný v útoku bol Dybala, číslo 10 práve v takýchto momentoch by malo byt tým hráčom, ktorý vezme na seba zodpovednosť a strhne aj ostatných. Žiaľ po prekonaní Covidu je Paulo mimo formu. Je celkom možné, že to je stále dôsledok práve Covidu19 a budeme si musieť počkať kým sa dostane do stratenej formy. Ja verím, že sa tak čoskoro stane! Drž sa Paulito!

V druhom polčase to bola už iná káva. Bolo vidieť na chlapcoch, že veľmi chcú zápas otočiť, hrali dravo, tlačili sa pred bránku a do šestnástky z čoho vyplynuli aj gólové príležitosti. Neuznaný gól síce mrzel, ale bolo správne že ho rozhodca neuznal, mali sme tam hneď niekoľko hráčov v ofsajde v momente strely na bránu. Ani tento moment nás nezlomil a striedajúci hráči priniesli potrebný impulz. Najskôr McKennie vyrovnal na 1-1 po skvelom centri výborne hrajúceho Cuadrada. Čerešnička na torte prišla iba minútu pred koncom riadneho hracieho času, keď Leo Bonucci dokonale odčinil svoje zaváhanie pri prvom góle a upratal loptu do brány! 2-1! Do konca zápasu to ešte síce bola dráma, no chlapci to zvládli výborne. Práve takéto zápasy sú veľmi dôležité, chlapci otočili derby zápas, nevzdávali sa a bojovali až do konca. Keď som videl druhy polčas nepochyboval som, že góly prídu, chalani sa o ne bili a napokon ich aj strelili, toto je presne to ako musíme hrať aj v ďalších zápasoch!

A teraz hurá do Barcelony!

Link na zostrih zápasu:

Hodnotenie hráčov podľa whoscore.com:
Szczesny – 6,49
Cuadrado – 8,83
Bonucci – 6,80
De Ligt – 6,48
Danilo – 6,23
Kulusevski – 5,81
Rabiot – 6,65
Bentancur – 7,61
Chiesa – 6,92
Cristiano Ronaldo – 6,65
Dybala – 7,36

Striedajúci hráči:
Alex Sandro – 6,31 – striedal v 70‘
Bernardeschi – 6,17 – striedal v 91‘
McKennie – 7,20 – striedal v 70‘
Ramsey – 6,18 – striedal v 68‘

Už ci súhlasíte alebo nie s hodnotením, je na vás. Ja osobne by som dal určite vyššiu známku De Ligtovi – hral výborne, myslím že by si zaslúžil známku cez 7. Určite by som dal nižšiu známku Bentancurovi – najmä za prvý polčas, v druhom už bol lepší a taktiež Dybalovi by som dal nižšiu známku. Chiesa príkladne bojoval a bolo ho vidno a cítiť na ihrisku, azda aspoň 7 by si zaslúžil.

Pozápasové vyjadrenia trénera:

Andrea Pirlo – pripomenul si veľmi podobne víťazstvo spred šiestich rokov:
„V úlohe hráča je to omnoho náročnejšie, v pozícii trénera to je niečo úplne iné, avšak pocit z víťazstva je rovnaký. Pokiaľ strácate v osobných súbojoch, je veľmi náročné kontrolovať hru. Boli sme príliš staticky, neponúkali sme sa v priestore, najmä pri centroch do šestnástky nám to chýbalo. V takýchto situáciách je to veľmi náročné najmä keď súper bráni s piatimi hráčmi. V druhom polčase sme si pripomenuli, že je v DNA Juventusu vložiť do hry srdce a obetavosť. Až keď sme Torino dokázali priklincovať k ich polovičke ihriska, presadiť sa bolo jednoduchšie.“

K striedajúcim hráčom Pirlo povedal:
„Nie každý dokáže vždy odovzdať 100%, no ti ktorí prišli na ihrisko ako striedajúci hráči predviedli rozhodnosť, dynamiku a útočného ducha, čo nám v konečnom dôsledku vyhralo zápas. Keď je váš super zomknutý a veľmi dobre organizovaný, je dôležité posúvať si loptu veľmi rýchlo, vytvárať si priestor a trochu súpera roztiahnuť. V prvom polčase sme toto nerobili, v druhom už áno. Pokiaľ vám chyba v hre srdce, je to náročné. Niekedy sa to nedá prelomiť iba čistými prihrávkami a pohybom, niekedy musíte aj bojovať.